וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווטאר" עבר את רף מיליון הצופים בארץ

7.3.2010 / 13:05

הלהיט של ג'יימס קמרון ממשיך למלא את האולמות בישראל בכמויות אסטרונומיות. היעד הבא: להתעלות על ההישג של "טיטניק", שהביא בזמנו 1.2 מיליון צופים

לא ברור בכמה אוסקרים יזכה הלילה "אווטאר" והאם הוא יגרוף את הפסלון לסרט הטוב ביותר, אבל ג'יימס קמרון בטוח יכול לרשום לעצמו הישג נכבד אחד: הלהיט שלו חצה אמש את רף מיליון הצופים בבתי הקולנוע בארץ.

מאז הגיע הסרט לאקרנים בישראל באמצע דצמבר הוא נהנה מפופולריות עצמה. הוא כבר רשם את עצמו בדפי ההיסטוריה כסרט המכניס אי פעם בעולם וגם כאן - זאת בין השאר לעלייה ההיסטורית במחירי הכרטיסים ולעובדה שהוא מוקרן בעיקר במסכי תלת-ממד, שמחיר הצפייה בהם גבוה יותר מאשר במסכים רגילים.

היעד הבא של הסרט הוא לעקוף את השיא המרשים יותר של "טיטאניק", שהביא בזמנו לאולמות בארץ לא פחות מ-1.2 מיליון צופים. פרסי האוסקר וגם חופשת פסח עשויים לסייע בכך ל"אווטאר" בשבועות הקרובים, אבל הוא ייאלץ בקרוב להתחרות מול "אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון, שידחוק את רגליו מאולמות התלת-ממד.

בינתיים, מעריציו של קמרון יוכלו לצפות מחר (שני) בערוץ 8 בפרק מיוחד וטרי של "סטודיו למשחק" שבו מתארח הבמאי המצליח. הפרק ישודר בארץ, יום למחרת טקס האוסקר שבו קמרון עשוי לזכות בפרסים, כמעט במקביל להקרנתו בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully