וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הצלה

22.3.2010 / 7:30

רגע לפני שהזכיינית הכושלת קורסת סופית, מציעה וואלה! תרבות לרשת עשרה פורמטים מנצחים, גדושים בטראש וברייטינג מובטח. מומלץ לקרוא מהר, לפני שנעביר את הכתבה לשעה וליום אחרים

מתגרשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדרה שהופכת על פיו את הקונספט המקובל בתוכניות ריאליטי כמו "הרווק", לפיו כל מה שאדם מחפש בחיים זה אהבה, ומביאה לידי ביטוי את התמוטטות מוסד המשפחה. אקי אבני ואורנה דץ חוברים כדי להנחות את הסדרה ששמה לה למטרה להפריד בין עשרה זוגות אוהבים ומתקתקים, שמגיעים לצילומים כשהם נהנים מחיי נישואים מהחלומות. אל הזוגות נשלחים בכל פרק בחורות ובחורים מצודדים שמבקשים להפריד ביניהם, והם נשלחים לאתגרים שטניים שנועדו לסכסך ביניהם. בין השאר יהיו הזוגות סגורים במשך שבוע בחדר שבו ישודר בלופ ערוץ החיים הטובים, ובשבוע שלאחר מכן יוחלפו השידורים ללופ של פורנו וספורט, והכל על מנת לתסכל את המין השני. הזוג שמנצח הוא זה שמתגרש ראשון. חצי מיליון שקל לכל אחד, פלוס טיפול פסיכולוגי צמוד לילדים, יסייעו להם להתגבר על המכה.

טיים אאוט

תמיד חששתם שהשכן הסלבריטאי שלכם הומו? אי פעם תהיתם מה באמת מסתתר מאחורי הביטוי "זאת שלובשת את המכנסיים בבית"? רוצים לדעת את הסיבה האמיתית למה ההם התגרשו? תוכנית תחקירים מהפכנית בהגשתו של גל אוחובסקי תעשה לכם סדר בארון ותבצע אאוטינג ממוקד בידוענים שמסרבים להסגיר את נטיותיהם המיניות. אוחובסקי וצוות התוכנית ינועו ברחבי הארץ בגיי מוביל ויחלצו מהארון סלבס סרבנים. התוכנית לא תסתפק רק בתחקירי חומוס ותצא לחו"ל במטרה להביא סיפורים גם בקנה מידה בינלאומי. טום קרוז, מאחוריך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

להיות איתך בכל דקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

או כמו שאהבו לקרוא לתוכנית הזאת בדיונים הפנימיים ברשת – 8 על 13. תוכנית מקור חדשה בהנחיית כדורגלן-העל לשעבר, הידוע בהיותו פוקד אירועים סדרתי של אוהדיו, מבריתות ועד לוויות, מחתונת האחיינית ועד קבלה בשדה התעופה אחרי חופשת הכל-כלול בטורקיה. בתוכנית יתעל נמני, מפקד צבא אוהדי מכבי תל אביב, את כישורי היח"צ המופלאים שלו בהכנה של נערים נרגשים לבר-מצוות, החל מבחירת האולם ומנות הפתיחה ועד קריאת ההפטרה וכמובן הדרשה המסורתית, בה תימסר תודה להורים ולאבי נמני שהביאונו עד הלום. את נמני ילווה פאנל מומחים שיסייע לו בנושאים השונים: שלומי מלדיני מ"אופנת מלדיני" בנוגע לביגוד, פיני שרון מ"שווארמה ראש העיר" בנושאי גסטרונומיה ויוסי הררי בנוגע לסדר הישיבה באולם. נמני כמובן יפקוד כל בר מצווה כשבדרכו אליה הוא ישוחח בטלפון הסלולרי (דרך הדיבורית, כמובן) עם הנער הנרגש של התוכנית הבאה. הברנז'ה כולה תדבר על הפתעת השיבוץ של רשת בתוכנית הראשונה – יום חמישי ב-21:00, כנקמה מתוקה לאילנה דיין.

לא כולל שירות

נוצץ כמו הוליווד, שמנוני כמו הסביח בפרישמן, קבלו את "הפמליה" – הגרסה הישראלית. הלוקיישן הוא דאון טאון שדרות בן גוריון ואלו הם אושרי כהן (בתפקיד עצמו), ציון ברוך (בתפקיד עצמו) איתי תורג'מן (בתפקיד עצמו) ופיני טבגר (בתפקיד החבר האשכנזי). מדי יום נפגשים החבר'ה בשדרה וחיים את החלום: סקס, סרטים, חלטורות להשלמת הכנסה ורול אינסייד אאוט. כל פרק נפתח בסביבות השעה 16:00 בקפה של בוקר בשכונתי. הסוכן של החבורה רוברטו (בתפקיד ארי גולד) מנסה לשכנע אותם להתגייס לשירות לאומי, החבר'ה בתגובה דורשים כרטיסים לריהאנה והתחייבות של רוברטו לסדר להם תפקידים שאינם קשורים למלחמת לבנון. במאי: אברמי קלמנזון.

מכה קלה בטמבון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי חובבנים כמו אלי אילדיס, מה שעולם תוכניות הרכב צריך זה אנשים מנוסים, כריזמטים ודומיננטיים שיובילו אתכם בבטחה אל עבר הרכב המושלם – הציוד שכל גבר אמיתי צריך אחרי כנפי טיסה. רב-אלוף במילואים דן חלוץ, טייס בשמיים ועל האדמה, יבחן בכל שבוע מספר רכבים, ממכוניות מירוץ ועד טנדרים להובלת ירקות. בכל נסיעה יתלווה אליו סלב, שמשימתו תהיה להחזיר את הרכב ללא נזק לחלק התחתון של השאסי. ההיילייט יהיה הפרק שבו עמיר פרץ נוהג לצד חלוץ כשעיניו מכוסות.

סוגה עילית

התוכנית שתוכיח כי איכות היא לא מילה גסה. פרופסור מיכאל הרסגור ואיילה רשף יגישו מדי ערב תמהיל של תרבות גבוהה ותרבות "רכה" יותר, אבל תמיד בגובה העיניים. בתוכנית הראשונה, למשל, יארחו השניים את הפסנתרן איבו פוגורליץ', שישוחח עם הרסגור על הגראף פוטוצקי, וינסה ללמד את איילה לנגן על פסנתר בכף הרגל, אך לא יצליח להתרכז במלאכה בשל קולה הצורם. לאחר מכן תגיע לאולפן בולבולון כדי לעמוד (או נכון יותר להיכשל) בפינת מבדק הידע הכללי של הרסגור, להנאתה של איילה. כמו כן נצא לשטח עם כתבתנו ליאן דווידוביץ', שתסקור את כל ההשקות של השבוע, ונסיים בדיון ראשוני בהשתתפות נתן זך ומשה פרימו בכל התופעות החמות של עולם הבידור: השתלטות הזמר הים תיכוני על המוזיקה הישראלית, מגיפת הערפדים במסך הגדול והקטן וגם – האם הריאליטי משקף את המציאות?

פעורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הרייטינג המדשדש של העונה השנייה של "הכל דבש" ושערוריות הזוטא שהיא עוררה, ברשת הבינו שמוטב להמשיך לעמוד מאחורי הטאלנט היחיד שלהם שעוד מצליח לעורר איזשהו עניין מאשר להישאר עם אבי קושניר ושלום אסייג. יחד עם זאת, כדי לא להסתכן במותו בטרם עת של עוד אחד מחברי הקאסט של הסדרה המדוברת, הוחלט לא להמשיך לעונה שלישית אלא לצקת סביב היוצרת והגיבורה, יעל פוליאקוב, פורמט חדש שימקסם את כישרונה ליצור ולגלם דמויות שלוחות רסן ונטולות עכבות.

הסדרה החדשה – "פעורה" שמה – היא מעין גרסה נשית וישראלית ל"מצויד" האמריקאית. כאן כמו שם, נקלע הגיבור – ובמקרה זה, הגיבורה – למשבר כלכלי ואישי שמאלץ אותו לספסר בנכס היחיד שעדיין עומד לרשותו כדי להיחלץ ממצבו העגום, כאשר את המטען החורג בתחתוניו של הגיבור האמריקאי תחליף לשונה של פוליאקוב. כך, מפרק לפרק ייחשפו הצופים לבעיות השונות ולמצבים המשעשעים אליהם נגררת פוליאקוב בעקבות פיה. על מנת לא לקפח שום קהילה בחברה הישראלית ולמשוך צופים מכל העדות והפלגים, יסתיים כל פרק בסצנה שבה מקיימת הגיבורה מין אורלי תחת תמונתו של קדוש אחר – החל ברבי מלובביץ' והאדמו"ר מגור, דרך הרב עובדיה יוסף והקייס אביהו עזריה, עבור בשיח' ראאד סלאח וחבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה וכלה בעמוס עוז.

מפצחים ביצים

בשילוב מפתיע בין "המפצחים" של מיקי רוזנטל לבין "השגריר", תבחר התוכנית את המתמחה הבא של השב"כ, בפורמט שיציג עינויים קשים אבל בלי המחלוקת של "חטופים". סער שיינפיין ינחה, ינון מגל יישב בוועדה ויעקב פרי יעשה קאמבק. מהצד השני של המתרס יבדוק ג'יבריל רג'וב את אמינות הביצועים על האסירים המעונים. בכל פעם שחוקר יודח כיוון שלא היה אגרסיבי דיו, במקום לכבות לו את הלפיד יכבה עליו שיינפיין סיגריה. מחאת הח"כים הערביים והטוקבקים האוהדים יספקו לרשת את יחסי הציבור החיוביים שכל כך חסרים לה כיום.

סולחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שיעקב אלפרון שכיכב ב"פעם בחיים" עלה השמימה, למה לא ללכת על השם החם בעולם התחתון? ברגע שישתחרר ממעצר יכולה רשת לשים את היד על הבורר המקורי, שלום דומראני, שיוכל לפתור את הסכסוכים החמים בישראל: אהוד אולמרט ודן מרגלית, אריק איינשטיין ומיכאל תפוח, גל אוחובסקי ויהודה פוליקר (בקידום מבריק של תוכניתו של הראשון "טיים אאוט"), ידיעות אחרונות וישראל היום, פיני גרשון וצביקה שרף, אלי מחפוד ופרדי דוד. אחרי שאברי גלעד נאלץ לשלם למרואיינים, נראה מי יעז להגיד לדומראני לא.

אשגלונה

הגירסה הישראלית ל- Jersey Shore. כולם עוד ידברו על אמירתו השערורייתית של מנכ"ל רשת, אבי צבי, בכנס ראש פינה לתקשורת: "אשגלונה הוא יצירה דוקומנטרית שמייצגת את כל הרבדים של החברה הישראלית". למעשה, הריאליטי המדובר יקבל לשורותיו רק צעירים ממוצא טריפוליטאי, שיסתגרו בפארק המים הפופולרי. התנהגותם הפרחחית ומספר הפעמים שבהם הם יחזרו על המילים "כוסית", "פרחה" ו"יאללה כבר, אני רטובה לגמרי" יגררו הפגנות סוערות בעיר נתניה בעקבות ביזוי העדה. התוכנית תמשוך רייטינג שיא בעקבות תקרית ההתחשמלות באמבטיית הקצף, שכמעט תביא למותם של שני משתתפים ולפיצוץ חזה הסיליקון של משתתפת שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully