וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק בראף: "סקראבס לא תחזור"

עינב שיף

24.3.2010 / 0:24

כוכב הסדרה הקומית המצליחה כתב בעמוד הפייסבוק שלו שהסדרה לא תשוב אחרי העונה התשיעית המשודרת ברשת ABC. ברשת מכחישים שהתקבלה החלטה שכזו

הסדרה הקומית המצליחה "סקראבס" לא תשוב לעונה עשירית, כך טוען כוכב הסדרה זאק בראף. בראף, המגלם את ג'יי די בסדרה העוקבת אחרי קורותיהם של רופאים צעירים, כתב את הדברים בעמוד הפייסבוק שלו בתגובה לפניות רבות שנעשו אליו באחרונה, לאחר הפרק האחרון בעונה התשישית ששודר לפני שבוע.

"נראה ש'סקראבס החדשה', 'סקראבס 2.0', 'סקראבס עם הילדים החדשים', 'סקראבס בלי ג'יי די' לא יקרו", כתב בראף. "זה היה שווה ניסיון, אבל..זה לא הצליח".

רשת ABC, ששדרה את שתי העונות האחרונות של הסדרה, הכחישה כי הסדרה אכן מבוטלת. "טרם התקבלה ההחלטה הרשמית בנושא", אמר נציג רשמי של הסדרה בתגובה לדברים שפורסמו בהוליווד ריפורטר. עם זאת, המפיק הראשי של הסדרה ביל לורנס אמר לאתר !E כי "הסדרה עוד לא בוטלה, אבל הנחנו שזה נגמר".

"סקראבס" החלה את דרכה בשנת 2001 ברשת NBC. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בארה"ב וכן בשידורים ברחבי העולם, כשבראף הפך לכוכב הגדול ביותר שיצא ממנה. הסדרה זכתה לשיא הרייטינג שלה בארצות הברית בעונתה השניה ומאז היתה בהידרדרות מתמדת, שהובילה למעברה לרשת ABC, שם תסיים הסדרה ככל הנראה את דרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully