וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהם נבחרי הנוער של ארה"ב?

עינב שיף

28.3.2010 / 7:37

115 מיליון אנשים, רובם ילדים ובני נוער, בחרו את הזוכים בטקס הפרסים השנתי של ערוץ ניקלודיאון ובחרו בכוכב "דמדומים" ובזמרת-שחקנית המצליחה. פרס מיוחד הוענק לגברת הראשונה על עזרתה לילדים

אימג'בנק GettyImages

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הלילה (שבת) התקיים בלוס אנג'לס טקס פרסי נבחרי הילדים והנוער של ערוץ ניקלודיאון האמריקאי. במהלך הטקס הוענקו פרסים לנבחרי הקהל שזכו למירב הקולות מבין 115 מיליון המצביעים בתחרות.

בפרס השחקן הטוב ביותר זכה כוכב "דמדומים 2: ירח חדש" טיילור לוטנר ובפרס השחקנית הטובה ביותר זכתה מיילי סיירוס, על תפקידה ב"האנה מונטנה. בפרס הסרט הטוב ביותר זכה שובר הקופוןת “Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel”.

בקטגורית הטלוויזיה זכתה הסדרה "iCarly" בפרס הסדרה הטובה ביותר. סלינה גומז זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על "המכשפים מווברלי פלייס" ודילן ספראוס גבר על אחיו התאום קול ספראוס בפרס לשחקן הטוב ביותר, על משחקו ב"העולם של זאק וקודי" בה מככבים השניים.

קייטי פרי בטקס פרסי נבחרי הילדים של ערוץ ניקלודיאון. GettyImages
קייטי פרי חוטפת מהנוזל הירוק/GettyImages

טיילור סוויפט המשיכה את שליטתה בטקסי הפרסים עם זכייתה בפרס הזמרת הטובה ביותר של עולם הילדים והנוער, לצד זכייתה בפרס שיר השנה על "You Belong With Me". ג'יי זי הוא הזמר האהוב על בני הנוער והבלאק אייד פיז נבחרו כהרכב השנה. ברשת הטוויטר החלו לצוף אחרי הטקס ציוצים זועמים על כך שהג'ונאס בראדרס לא זכו ולו בפרס אחד.

פרס מיוחד הוענק השנה לגברת הראשונה של ארצות הברית, מישל אובמה, על פעילותה עם בני נוער בקמפיין נגד השמנת יתר. אובמה, שלא הגיעה לטקס, קיבלה את הפרס מבעוד מועד ובירכה את בני הנוער בשידור וידאו מיוחד שהועבר בטקס עצמו.

כבכל שנה, זכו מספר כוכבים לחטוף מקלחת מהנוזל הירוק לפי פרמטרים שונים. סטיב קארל ("המשרד") וטינה פיי ("רוק 30") זכו למטח משותף על "מפעל חיים" ואילו הזמרת קייטי פרי איבדה שיווי משקל בשל עוצמת הזרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully