וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן חליל אלוהב ("קלרה הקדושה") הלך לעולמו

עינב שיף

17.4.2010 / 18:56

מי ששיחק את דמותו של טיקל בסרטם של ארי פולמן ואורי סיון מת בביתו בראש פינה בגיל 28 בנסיבות לא ברורות. לוסי דובינצ'ק, שכיכבה בסרט לצידו: "הוא היה אדם רגיש ומקסים"

השחקן חליל אלוהב, מכוכבי הסרט "קלרה הקדושה", הלך אמש (שישי) לעולמו בביתו בראש פינה והוא בן 28 בלבד. נסיבות מותו של אלוהב לא התבהרו, אך מיד עם היוודע דבר מותו, התמלא עמוד הפייסבוק של חליל בהודעות לזכרו ובדברי תמיכה במשפחתו. אלוהב היה בנם של האמנית טלי אלוהב ושל הגיטריסט איתי אלוהב, שאף היה שותף לפסי קול רבים בקולנוע הישראלי, ביניהם פס הקול של "עג'מי" יחד עם ארז עיני, עליו היה מועמד לפרס אופיר. טרם פורסם מועד הלוויתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרגדיה גדולה. אלוהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלוהב התפרסם לראשונה בעקבות משחקו לצד לוסי דובינצ'ק ב"קלרה הקדושה", סרטו הראשון של ארי פולמן (שביים אותו עם אורי סיון), שזכה בפרס אופיר ב-1996. בעקבות הצלחת הסרט, נחשב אלוהב אחת ההבטחות הגדולות של עולם המשחק הישראלי, אך הוא העדיף להתמקד דווקא בקריירה מוזיקלית.

"נפגשתי איתו רק לפני חודש", סיפרה דובינצ'ק לוואלה! תרבות. "הוא היה קרוב מאד לליבי. כל עולם המשחק היה לא בשבילו, אבל באחרונה הוא רצה לחזור לזה. הוא היה אדם מאד רגיש, מקסים, מוכשר ועצוב. "זה צער נוראי", אמר לוואלה! תרבות מארק רוזנבאום, מפיק "קלרה הקדושה". "הוא היה איש צעיר ומקסים".

כאמור, לאלוהב היתה גם קריירה מוזיקלית, במסגרתה היה חבר בהרכב בשם שלוותא. לאחר שחי בתל אביב העתיק את מגוריו לראש פינה, שם היה פעיל בכמה להקות ובאחרונה גם לימד מוזיקה בכמה בתי ספר בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully