וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד אסור, ילד מותר

דרור רפאל

29.4.2010 / 7:20

חוצפה לחשוב אחרת ומסוכן לחצות פסי רכבת – אבל כל עוד שיש לך רייטינג וקבוצה בפייסבוק, אין מקום לדאגה. דרור רפאל משרטט גבולות

מי מעז לחשוב כאן?

מנהל בית ספר עירוני א', רם כהן, לוקח את המורים שלו לסיור מחסומים, להראות איך ישראל שולטת בעם אחר. הוא מתראיין אצל רזי ברקאי. ברקאי מטיח כלפיו שהוא חוצפן. ח"כ אלדד קורא לשר החינוך לפטר אותו כי הוא שמאלני קיצוני. להיות נגד הכיבוש זה שמאל קיצוני אפילו שכולם נגד הכיבוש, אבל אף אחד לא מוכן להחזיר את השטחים. כולם בעד שיחות, אבל אף אחד לא מאמין שייצא מהן משהו. כשאובמה מתערב אנחנו נבהלים, כשהוא לא מתערב אנחנו מתחננים לפגישה של חצי שעה, וגלעד שליט כמעט הוחזר אבל נשאר שם. המצב קפוא ומדכא. נתניהו הוא ראש ממשלה קפוא ומדכא. הדבר היחיד שהוא עושה זה לרדוף בכפכפים אחרי משה פייגלין. פייגלין חושב אחרת. גם רם כהן חושב אחרת. אסור לחשוב אחרת. תהיה קפוא. ככה הכי נוח.

למה מותר לגנוב פסי רכבת?

אלון נוימן מתלבט בתשדיר טלוויזיה אם לגנוב או לא לגנוב פסי רכבת. לא, לא לגנוב. מיד לאחר מכן מקבל נוימן שורה של סמסים מאשתו עלמה זק, שיביא לה עוד גלידת קרמיסימו. זק על ספה בביתה ונוימן בסופר. תביא עוד שניים, היא כותבת. הוא מיואש. כבר שילם. רוצה להגיע הביתה. חציו אומר שעליו למהר, חציו השני אומר לא לגנוב את פסי הרכבת. זק תוקעת עוד כף של גלידה מול הטלוויזיה. אורח החיים של זק תמוה. מחקרים הוכיחו שהשמנת יתר היא גורם התמותה מספר אחת, הרבה לפני תאונות דרכים שנגרמות מגניבה של פסי רכבת. נוימן נקרע בין הרצון לספק את תאוותה לסוכרים של רעייתו, לבין הרצון בשליטה עצמית שמטרטר במוחו שלא לגנוב את פסי הרכבת. נוימן אחד יוצא מהסופר, מתעלם מאשתו שרוצה עוד גלידה ולא גונב פסי רכבת. נוימן שני גונב את פסי הרכבת ומביא לאשתו עוד שני גלוני גלידה בזמן. מה יקרה קודם? עלמה זק תגיע למימדי חנה לסלאו או שמא אלון נוימן יפרסם גם את שומרי משקל?

איך מעורבים הצעירים?

אתה חוגג השנה ל"ג בעומר?

ברור, גנבתי קרשים מאתר בנייה וגנבתי עגלה מהסופר. למרות שמדורה זה הכי מזהם את כדור הארץ, אבל בשבוע שעבר כיביתי את האור לשעה, אז זה מתקזז.

לבשת חולצה לבנה לגלעד שליט?

ברוור. אני עושה הכל כדי שגלעד יחזור. חולצה לבנה, סרט כחול, מאפרה ירוקה. הכל. הצטרפתי גם לקבוצה בפייסבוק "שחררו את גלעד" וגם לקבוצה "להוציא להורג את חמודי מהפרסומת של הכללית". אבל זה לא קשור.

אז אתה פעיל חברתית?

ברוור, זה לא ייאמן כמה שאנחנו מתאמצים למען דברים שאנחנו מאמינים בהם. מכבים אור, לובשים לבן, מאשרים קבוצות בפייסבוק. בסוף אנחנו מסתובבים בחוף הים והזקנים האלה עם היהורם גאון רוצחים אותנו. זה פייר?

זאת סדרה, הקצנה של המציאות.

מציאות.. זה נשמע טוב. יש לזה קבוצה בפייסבוק?

כמה דוקטור אמיר חצרוני מגניב?

ד"ר אמיר חצרוני מבליח כבר תקופה ארוכה בתקשורת. הוא מעניין. משפטיו ארוכים ונאמרים עם שלושה סימני קריאה. שערו ארוך, שטני ומתולתל כנער פוחז. לא הולם מראה של דוקטור, אבל כך דבריו הופכים למגניבים יותר. צפיתי בו נובח על רינו צרור, טוען שאין צורך בתוכניות תיעודיות. אף אחד לא צופה בהן ואסור לממן אותן. הנביחות גברו והלכו. צרור ניסה לחזור לדיון, אך חצרוני יצא משליטה. איך צרור בעד דוקומנטרי ולא בעד האח הגדול. את האח הגדול רואים. ואם רואים אז זה חשוב. זו הפילוסופיה של איש החצרוני. בתקופת הגלדיאטורים, איש החצרוני היה מנפנף במניפת נוצות לאוורר את כפות רגליו של המלך. לאחרונה כתב איש החצרוני שעדיף שלטון האפרטהייד בדרום אפריקה מאשר השחרור ממנו. מצבם הכלכלי של השחורים היה טוב יותר, כמו שמצבם של הפלסטינים טוב יותר כשאנו שולטים עליהם. האפרטהייד היה נהדר, "האח הגדול" תוכנית מופלאה ודוקטור חצרוני הוא מרצה בכיר במכללת הבלה בלה בלה בלה, העיקר שיהיה לך רייטינג ותשים שלושה סימני קריאה!!!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully