וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”לעולם לא הייתי עושה מה שג’יי לנו עשה לי”

עינב שיף

30.4.2010 / 22:00

קונאן אובריאן שבר שתיקה בראיון לתוכנית התחקירים "60 דקות" ותקף את מנחה תוכנית הלילה של NBC. "הוא רצה את התוכנית בחזרה ובמצב דומה, לא הייתי עושה דבר כזה"

קונאן אובריאן, המנחה לשעבר של תוכנית הלילה של רשת NBC שהועזב לטובת חזרתו של ג'יי לנו, שבר שתיקה ארוכה ותקף בראיון לתוכנית "60 דקות" את לנו ואת רשת NBC. "אני לא הייתי עוזב את 'תוכנית הלילה', מוסר אותה לאדם אחר ומאחל לו ציבורית בהצלחה", אמר אובריאן בראיון לסטיב קרופט, שעתיד להיות משודר ביום א', לאחר שיפקע האיסור על אובריאן להופיע בטלוויזיה, על פי הסכם הפיצויים שלו עם NBC. "אבל לכל אחד יש את הדרך שלו".

"הוא רצה לקחת את התוכנית בחזרה", הוסיף הבדרן, שנמצא כעת בסיבוב הופעות בארצות הברית וקנדה, "ואני יודע שבמצב דומה אני לא הייתי עושה את אותו הדבר". לדבריו, במקום לנו, הוא פשוט "היה הולך למקום אחר, עושה משהו אחר". כשקרופט שאל "האם לנו ביצע מעשה לא מכובד?" במהלך הדרך, אמר אובריאן שאינו יכול לענות על כך, ככל הנראה בשם ההסכם שחתם עם NBC.

על יחסיו עם NBC אמר אובריאן כי "מעולם לא קיבלתי את ההזדמנות הראויה מהרשת", והוסיף כי עזיבתו אותה נעשתה כיוון שלא ראה בה עתיד. "היחסים עמדו להפוך רעילים", אמר אובריאן, שטען שקיבל רק שישה חודשים להתמודד עם לטרמן. "התחלתי להרגיש שהם לא באמת רוצים אותי שם".

באשר לתחושתו האישית, אובריאן אמר כי הוא מרגיש בסדר גמור עם החלטותיו ועם התנהלותו במהלך המשבר. "אני ישן טוב מאוד בלילה", אמר אובריאן, שצפוי לחזור להנחיה ברשת הכבלים TBS"אני מרגיש שהדברים קרו מסיבה מסוימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully