וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מכונית התופת בניו יורק - נקמה ביוצרי "סאות'פארק"

אייל דץ

3.5.2010 / 12:37

במשטרת ניו יורק בודקים האם מכונית התופת היא נקמה ביוצרי הסדרה, זאת משום שהיא נמצאה בסמוך לבניין חברת "ויאקום" הבעלים של ערוץ קומדי סנטרל שבו מוקרנת "סאות'פארק"

האם מכונית התופת בטיימס סקוור היתה נקמה על פרק של "סאות'פארק"? במשטרת ניו יורק ממשיכים לחקור את הסברה לפיה מכונית התופת שהתגלתה אתמול בטיים סקוור בניו יורק היא ניסיון נקמה של קיצונים אסלאמיים הזועמים על הפרק ששודר לפני כשבועיים בסדרה "סאות' פארק" ובו הופיעה דמותו של הנביא מוחמד כשהיא בחליפה של דב.

הקשר בין מכונית התופת לסאות'פארק נבדק מפני שמכונית התופת נמצאה בסמוך לבניין חברת התקשורת "ויאקום" שהיא בעליה של ערוץ הטלוויזיה קומדי סנטרל שבו מופקת ומוקרנת "סאות' פארק".

מפקד משטרת ניו יורק ריי קלי אמר אמש בראיונות לכלי התקשורת כי הוא איננו שולל את האפשרות שחברת התקשורת "ויאקום" היתה היעד למתקפת הטרור. במקביל, פרסם היום ארגון מוסלמי קיצוני הודעה לפיה אין קשר בין מכונית התופת ל"ויאקום".

בפרק ה-200 של סאות'פארק, ששודר בארצות הברית לפני כשבועיים ופוצל לשני חלקים, הופיעה דמותו של הנביא מוחמד מספר פעמים כשהיא בתוך חליפת דוב. לצידו של מוחמד הופיעו גם דמותו של ישו כמכור לפורנו ובודהא תחת השפעת סמים.

בהודעה שפורסמה באתר הבית של קבוצת מוסלמים קיצוניים אמריקאיים זמן קצר לאחר שידור הפרק נרשמה פנייה אל יוצרי הסדרה ובה איום על כך שבעקבות הפרק הם יסיימו את חייהם כמו תיאו ואן גוך, יוצר הסרטים ההולנדי שנורה ונדקר למוות ב- 2004 בעקבות סרט שיצר ושהכעיס קיצונים מוסלמים. בעקבות האיומים החליטו בקומדי סנטרל לצנזר את החלק השני של הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully