וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: רוקפור - "ביום ההוא"

עינב שיף

7.5.2010 / 10:30

שיר אחרון בפרויקט החשיפה לשירי האלבום החדש של רוקפור, הפעם בהמלצת ניצן חורש, סולן להקת אלקטרה, שמדבר בשם כולנו: "אין לנו מושג איך רוקפור עושים את הדבר המופלא שהם עושים"

יח"צ - חד פעמי

ניצן חורש, סולן להקת אלקטרה ומכר ותיק של הלהקה, מספר על "ביום ההוא", השיר שהוא בחר להציג מ"העולם המופלא", האלבום החדש של רוקפור: "הישות המומצאת, הבלתי אפשרית, הפנטזיה האינפנטילית, שהיא האתוס של הרוק'נרול – נו, אתם יודעים, 'להקה'. רק מי שהיה באחת, יכול להבין מה זה אומר, ליצור אחרי שנות אור במונחי הקיום הזה, אלבום עם כזו תנופה יצירתית והשראה כמו זה שרוקפור הנחיתו עכשיו מכוכב הלכת שלהם אל העולם הבינוני.


זה לא רק לא מובן מאליו, זה כמעט לא מובן. מוזר בערך כמו לשמוע אלבום שהוא MGMT בחוף מציצים שנת 70'. לכל השדים, זה דיסקו? זה פרוג? אז ככה מרגיש הסוטול של האפוקליפסה? אה, אוקיי, תגידו. גם כמי שהיו איתם שם, אנחנו חייבים להודות: היי, אין לנו מושג איך רוקפור עושים את הדבר המופלא שהם עושים"

רוקפור (ביום ההוא).
הסוטול של האפוקליפסה. רוקפור

"ביום ההוא" הוא השיר האחרון מתוך פרויקט חשיפת שירי האלבום החדש של רוקפור, "העולם המופלא", בוואלה! תרבות. האלבום, בהוצאת הלייבל אנובה, ניתן לרכישה כעת בחנויות הדיסקים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully