וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ABC הציגה את לוח הסתיו שלה

18.5.2010 / 16:42

הרשת הסולידית תציע עונות נוספות של "משפחה מודרנית", "האנטומיה של גריי" ו"רוקדים עם כוכבים", וגם סדרה חדשה על משפחה של גיבורי על

לאחר NBC הכושלת ו-FOX הזוהרת, הגיע תורה של רשת ABC הסולידית להציג בפני המפרסמים את לוח הסתיו שלה. אותם מפרסמים שמחו לשמוע כי בימי שלישי אפשר יהיה לראות ברצף את העונות השניות של הקומדיות המצליחות "משפחה מודרנית" ו"קוגר טאון" (שתגיע לישראל סוף כל סוף בסוף החודש הזה).

בערבי חמישי ישודרו זו אחר זו עונות נוספות של "האנטומיה של גריי" ושל סדרת הבת שלה, "מרפאה פרטית", וחובבי תככים משפחתיים בפרברים יתענגו ביום ראשון על העונות החדשות של "עקרות בית נואשות" ושל "אחים ואחיות". גם "רוקדים עם כוכבים" תשוב למסך, וכך גם "אקסטריים מייקאובר".

נוסף על כך, יציג הלוח כמה תוכניות וסדרות חדשות. המסקרנת מביניהם היא אולי "No Ordinary Family", מעין גרסה קומית טלוויזיונית עם שחקנים בשר ודם של "משפחת סופר-על". בסדרה יככב מייקל צ'יקליס, שהופיע ב"המגן" אבל גם בסדרת סרטי הסופר-הירוז "ארבעת המופלאים". סדרה ריאליסטית הרבה יותר היא "Detroit 187", המבטיחה לתת מבט כמו-תיעודי בשוטרי אחת הערים הקשות בארצות הברית. לא בטוח שהצופים יאהבו את זה, אבל התקשורת ודאי תגלה סקרנות.

מתיו פרי מכה שנית

במסגרת החיבה של הרשת ושל הטלוויזיה האמריקאית בכלל לעורכי דין, חוקרי משטרה ורופאים, יעלו בסתיו גם שתי סדרות נוספות : "The Whole Truth" שתציג בו בזמן את הצד של התביעה ושל ההגנה, ו"Body of Proof", שתעמיד במרכזה מנתחת לשעבר המסייעת בפענוח מקרי רצח.

בנימה קלילה יותר, ואולי בניסיון לשמור על אופיה כרשת המתמחה ביחסים שבין אדם לחברו, תציג ABC גם שתי סדרות ברוח זו: "Better Together", המתארת את חיי האהבה של שתי אחיות השונות מאוד זו מזו, ו-"My Generation", העוקבת אחר חברים מהתיכון המתאחדים מחדש לאחר עשר שנים.

בהמשך השנה מבטיחה ABC כמה סדרות חדשות נוספות. בין השאר אנו צפויים לקבל את "Mr. Sunshine" ביצירתו ובכיכובו של מתיו פרי, שינסה לשחזר ולו במעט את הצלחת "חברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully