וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג הביקורים

דרור רפאל

19.5.2010 / 7:30

חומסקי רצה לבקר ולא נתנו לו, קוסטלו החליט שהוא לא רוצה וקיללו אותו. ולדימיר גוטלייב לימד את כולנו איך לקבל פני מבקר וגם משה בן איבגי צץ לפתע לביקור – דרור רפאל מסכם את החג

כמה תגובות לאחר שאלביס קוסטלו ביטל

מי צריך את האלביס קוסטלו הזה. עוכר ישראל. חסר כריזמה. איפה הוא ואיפה דור דניאל. "שיפ בילדינג" עלאק. שילך לשיר על מלחמת פוקלנד במקום אחר. ככה מבטלים? איפה הנימוס? זקן, לא כמו מטאליקה הצעירים והרעננים שכן באים. "She" זה סתם שיר דביק. להחרים את הזבל הזה. לשרוף את הדיסקים שלו. "איי וונט יו... איי וונט יו..", בט ווי דונט וונד יו, יו פאקן אנטישמי. צודקת לימור לבנת, קוסטלו לא ראוי לנו.

גם נועם חומסקי, הפרופסור ללשון, לא ראוי לנו. אנחנו יותר טובים מהם. אפשר לחשוב. פרופסור בעל שם עולמי. מי הוא שיבקר את המדינה החמודה שלנו ויגיד עלינו אפרטהייד? אנחנו מפלים ערבים לרעה? על מה הוא מדבר?? ברור שנעמיד אותו שעות בגשר אלנבי, שיתייבש. יש לנו הוגי דעות מקומיים כמו כצל'ה וברוך מרזל. מי צריך את חומסקי שיספר לנו מי אנחנו.

אנחנו הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון!

שלמרות שהיא דמוקרטיה – לא נותנת למישהו שמבקר אותה להיכנס, ובגלל שהיא במזרח התיכון אלביס קוסטלו לא רוצה להיכנס.

איך מכה עם פטיש בראש אינה רצח?

ולדימיר גוטלייב, שחשוד שהכה למוות את אריק רפאילוב שהחזיר באיחור את בתו ממדורת ל"ג בעומר, יואשם בהריגה ולא ברצח. גוטלייב יצא עם פטיש החוצה לקבל את פניו של רפאילוב. סביר שלא התכוון לתקוע מסמר ולתלות שלט "כאן גרים בכיף משפחת גוטלייב". לגמרי לא.

ראשו של רפאילוב פוצח בעזרת הפטיש. לפי הפרקליטות, הוא לא נרצח. הוא נהרג. אדרבא, אולי אפילו מצא את מותו. ובכלל, אולי הנרצח עצמו אשם. אף אחד, ובמיוחד לא גוטלייב העדין, לא התכוון לרצוח אותו.

גם משה בן איבגי לא צריך לפחד בישראל, מקלט בטוח לעבריינים, יותר מארגנטינה. אם יישפט בן איבגי שוב, השופטים יעניקו לו את פרס יקיר הנוער על התנהגות אדיבה לנהגי מוניות.

אל חשש בן איבגי, אל תירא גוטלייב. כאן אתם בטוחים. גם מי שאנס על גדות הירקון ואומר שזה בגלל ששתה אלכוהול מזויף, מקשיבים לו בסבלנות, משל היה יוסי אלפי בערב מספרי סיפורים.

למה למרוד אם אתה בתאילנד?

בארץ מסתכלים על תאילנד ולא מבינים מה קורה שם. תאילנד זה המקום שהישראלי בורח אליו לטיול של אחרי צבא. גן עדן, חופים בתוליים, בננה מטוגנת ופוט מסג' בעשרים שקל. למה למרוד? ואם כבר מארגנים התקוממות, אז לא יכולים לבחור שם פחות גיי מ'החולצות האדומות'?

בארץ אתה לובש חולצה אדומה כשאתה מזדהה עם קבוצת כדורגל, לובש חולצה לבנה כשאתה רוצה שיחזירו את גלעד שליט ומצטרף לקבוצה בפייסבוק כשאתה ממש רוצה לשנות את העולם. עד כמה אנחנו רחוקים ממצב שבו מישהו ממש ייצא החוצה להפגין נגד הממשלה.

העם מרחם על המנהיגים, השופטים מרחמים על הפושעים, ולאף אחד לא אכפת מפרופסור חומסקי בן ה-81 שעומד בגשר אלנבי ובקר הגבול אומר לו "ישראל לא אוהבת את מה שאתה אומר, אתה לא נכנס לכאן". נו סופ פור יו. נקסט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מי אכל יותר מדי בשבועות?

כמה פשטידות אכלתי השבועות הזה...

לפחות זה לא בשר.

מה הקשר ? גבינה יותר משמין.

את לא קולטת איזה פיצה טחנתי.

רק מזל שזה היה בלי בשר.

מה קשור ? כמה תוספות שמתי, ירחם השם.

על שם מי זה שבועות בכלל?

שמעון בר יוחאי נראה לי, שמיד אחרי ל"ג בעומר נהיה צמחוני, היה רזה שחיף, שבועות היה אוכל רק גבינות, בלי בשר בכלל.

כפרה עליו בר יוחאי, אם היה לי כוח עכשיו הייתי עולה על קברו, אבל כמה גבינות אכלתי, השם ירחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully