וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

27.5.2010 / 9:00

קארי בראדשו נוסעת לאבו-דאבי בזמן שסאטיריקנים בריטים, המועמדים לאוסקר, בודקים למה ממשלתם פלשה לעירק – וכולם נפגשים מהערב על המסך הגדול בישראל

סקס והעיר הגדולה 2

קרי ברדשאו וחברותיה שוב נפגשות במסך הגדול, והפעם הן יוצאות יחד לחופשה באבו-דאבי. הדבר מאפשר לבזות את העם המוסלמי כולו, להרכיב מלתחה חדשה, להסתבך בשלל הרפתקאות ולהתחבט בעתידן הרומנטי.

מן הביקורות: הסרט יוצא בו בזמן בארצות הברית ובישראל, אבל רוב המבקרים האמריקאים המובילים כבר הספיקו להתייחס אליו, והם עשו זו בצורה קטלנית. רוג'ר אברט טען שההמשכון גרם לו לתגובות פיזיות קשות, ניו יורק מגזין כתב שהוא מצדיק כל מילה רעה שאי פעם נאמרה על "סקס והעיר הגדולה", והיו.אס.טודיי הצהיר שהוא עלבון לזכרה של הסדרה ולעם המוסלמי כולו. רק ההוליווד ריפורטר היה חיובי יחסית וציין כי רמת ההומור שבו שודרגה לעומת הפרק הראשון.

במאי: מייקל פטריק קינג. שחקנים: שרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דיוויס, סינתיה ניקסון, קים קטרל, כריס נות, פנלופה קרוז (113 דקות)

בסוד העניינים

מעין גרסה קולנועיות מודרנית של "כן אדוני ראש הממשלה", הבודק מה התרחש בדרגים הפוליטיים והצבאיים הגבוהים בארצות הברית ובאי הבריטי לפני הפלישה לעירק. המסקנה: הכפתור האדום שעלול להביא לסוף של כולנו נמצא בידיהם של יועצים פוליטיים מפוקפקים.

ציונים: רוטן טומייטוס – 93, מטא קריטיק – 83.

מן הביקורות: "בסוד העניינים" היה אחד הסרטים האהובים על הביקורת האמריקאית בשנה האחרונה. נוסף על המועמדות שלו לאוסקר הוא זכה גם לפרגונים מכמה איגודי מבקרים, למשל פרס איגוד המבקרים של ניו-יורק לתסריט הטוב ביותר. ברוב כלי התקשורת ציינו לטובה את השנינות של הדיאלוגים ואת העוקצנות של הסאטירה, ורק ב"ניו יורקר" כתבו כי בסיום הצפייה כל מה שמתחשק לקהל לעשות הוא להתרחק ככל האפשר מן הדמויות שלו.

במאי: ארמנדו יאנוצ'י. שחקנים: טום הולנדר, ג'יימס גנדולפיני, סטיב קוגן (113 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully