וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CBS היא שוב הרשת המצליחה באמריקה

28.5.2010 / 16:11

לאחר פרסום נתוני הצפייה של עונת האביב, התברר כי הרשת השמרנית והסולידית שמרה על מעמדה כמצליחה מבין חמש הרשתות הגדולות בזכות סדרות כמו "CSI" ו"שני גברים וחצי"

אולי הסדרות שלה לא זוכות בהכרח להערכת הביקורות והממסד, ולרוב גם לא מצליחות במיוחד בישראל, אבל התמהיל השמרני והכה אמריקאי של CBS ממשיך להוכיח את עצמו. וכך, גם בתום עונת האביב הזו הוכתרה הרשת כמצליחה מבין חמש הרשתות הגדולות, עם ממוצע של 11.7 מיליון צופים למשדר.

בין השאר, נהנית CBS מן המעמד הזה בגלל שהיא משדרת גם את הדרמה האהודה בטלוויזיה האמריקאית, "CSI", וגם את הקומדיה האהובה ביותר בה, "שני גברים וחצי". חוץ מזה, היא מתפארת בעוד כמה הצלחות חדשות או מתמשכות, ובהן "המפץ הגדול", שכבר זוכה לכינוי "'חברים' של העשור החדש", "המנטליסט", "איך פגשתי את אמא", וגם כל הגלגולים למיניהם של "CSI" ותוכניות הריאליטי "המירוץ למיליון" ו"הישרדות".

את המקום השני בטבלת הרשתות הנצפות ביותר תופסת FOX, עם ממוצע של 9.98 מיליון צופים. ABC שלישית עם 8.54 מיליון צופים, ו-NBC משלימה את התקופה הרעה שלה עם ממוצע של 8.21 מיליון צופים, שהספיק למקום הרביעי בלבד. הרחוק מאחור, עם ממוצע של 2 מיליון צופים, ניצבת CW במקום החמישי, אבל מלכתחילה היא פונה בעיקר לקהל יעד צעיר ולא מנסה לכבוש את מדורת השבט כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully