וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז בנאי עושה יוסי בנאי

עינב שיף

7.6.2010 / 7:47

שיחה לילית בבר בין בועז בנאי לדודו טסה הובילה לקאבר ל"מרוב אהבה שותק" הקלאסי. בראיון, מסביר בנאי איך השיר הולך להשפיע על מצב הדייטים שלו

יח"צ - חד פעמי

קשה להאמין שמכל השירים בעולם בחר בועז בנאי לכסות דווקא את "מרוב אהבה שותק", שיר של דודו, יוסי בנאי, אבל ככה זה כשמפגש בבר עם דודו טסה מתגלגל לסשן לילי שבסופו סקיצה, אבל כזו שלא יכולה להישאר במגירה. "זה שיר שאני מאד מאד אוהב מגיל מאד צעיר", מסביר בנאי לוואלה! תרבות. "היה דיבור שאתחיל לעבוד עם דודו וחיפשנו קאבר לעשות עליו טסט. משיחה שגלגלנו בערב בבר החלטנו שזה השיר, משם התגלגל לסקיצה באמצע הלילה ומשם זה תפס כיוון שלא חשבתי שנגיע אליו, אבל החלטנו שאי אפשר להשאיר את זה במגירה".

במבט ראשון, החיבור שלך עם דודו לא נראה כמו הדבר הכי טבעי.

"אני חושב שדודו הוא בחור מאד מאד כישרוני שיש לי הרבה מה ללמוד. אני מכיר את הבן אדם מכדורגל וברים, שני המקומות הכי טובים להכיר מוזיקאים וגם רוב המקומות שאני נמצא בהן. אז בבר פשוט אמרנו, 'אם אנחנו כבר פה, אולי כבר נעבוד'. בנוסף, דודו הוא מן טיפוס פעלתן ותן לו רק לתלות רק דברים על הקיר ולעשות משהו בידיים. אני מרגיש שטוב לי מאד עם מישהו שגם יידע לנגן ולהביא רעיונות, וגם יידע לבעוט לי בתחת כשצריך".

עברו 3 שנים מאז "אהבת איש הפח", אלבום הבכורה שלך. כנראה שהיית צריך בעיטה כזו.

"אתה מבין, ואני אומר 'וואי, איזה מהר'. אז כנראה שהכל בקנה מידה שאתה נותן לעצמך. אבל זה בסדר, זה עוד לא התקליט. בסופו של דבר אמור לצאת תקליט. אבל יש זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בועז בנאי. דורון עדות,
"ואני חושב 'וואי, איזה מהר'". בועז בנאי/דורון עדות

בסופו של דבר אתה בנאי עושה בנאי. איך ההרגשה?

"זה מורכב. זו בטח לא היתה החלטה יזומה של 'בוא נעשה יוסי בנאי', אפילו יותר מזה – אחרי שיצא והיינו מבסוטים אז פתאום אמרתי 'אשכרה? אתה רציני? יוסי בנאי?' ובסופו של דבר הלכתי על זה כי הרגשתי שהצלחתי להביא משהו שהוא אני. הגימיק כאן הוא לא פלוס, אבל יוסי בנאי, מעבר להיותו דודי, זו תחנת תרבות מטורפת. כבר יצא לי לא פעם לצאת עם כל מיני בחורות שלא מכירות את יוסי בנאי וזה נורא מפתיע אותי. אז אם דרך זה, עוד אנשים ייחשפו למוזיקה שלו זה יהיה נהדר".

וגם תוכל להכיר עוד בחורות.

"כן, גם זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully