וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המצב: בוטלה הופעה של אורפנד לנד בטורקיה

עינב שיף

7.6.2010 / 14:40

להקת המטאל קיבלה ביטול מפסטיבל סוניספר, לאחר שחברת האבטחה העדיפה לא לקחת סיכונים בעקבות משבר המשט לעזה. סולן הלהקה לוואלה! תרבות: "אני מבין אותם"

להקת אורפנד לנד, להקת המטאל הישראלית המצליחה בעולם, לא תופיע כמתוכנן בפסטיבל סוניספר בטורקיה. זאת, לאחר שחברת האבטחה הגרמנית של הפסטיבל העדיפה שלא לקחת סיכון באבטחת להקה ישראלית, לאור המשבר בין שתי המדינות אחרי אירועי המשט לעזה.

הביטול אירוני במיוחד, שכן לאורפנד לנד גרעין מעריצים אדוק בטורקיה, שתועדו אף בסרט דוקומנטרי מפורסם אודות הלהקה, הנחשבת אהובה על לא מעט חובבי מטאל מוסלמים. עם פרסום הביטול בעמוד הפייסבוק, הציפו מעריצי הלהקה את השרשור בו הודיעה על הביטול בהודעות אכזבה.

"האמת שלא הכל בסדר", כך עונה לטלפון סולן הלהקה קובי פרחי בשיחה עם וואלה! תרבות. "רצינו שהקונצרט שלנו יהווה סמל לשלום ולחברות בינינו לטורקים והטורקים הגיבו מצוין. עדיין, קיבלנו את ההודעה המצערת לבטל את ההופעה. זה פסטיבל עם מטאליקה וראמשטיין, תאר לך שאנשים מתחילים לזרוק עלינו אבנים וזה מפוצץ את הפסטיבל ולכן אני מבין את הבעיה. כנראה שיעבירו אותנו לסניף של הפסטיבל ברומניה. פרס ניחומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully