וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי ה-BET: הזכיות של אלישיה קיז, הבכי של כריס בראון

עינב שיף

28.6.2010 / 7:53

המוזיקאית זכתה בשני פרסים בטקס של ערוץ הבידור המוביל לקהילה השחורה בארצות הברית, אבל הסיפור של הערב היה ההתמוטטות של בראון במהלך מחווה למייקל ג'קסון

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הלילה (ראשון) התקיים בארצות הברית טקס פרסי ה-BET, בו מעניק חבר שופטים המורכב מאנשי תעשיית הבידור פרסים למוזיקאים, קולנוענים וספורטאים שחורים, מטעם ערוץ הכבלים Black Entertainment Television. הזוכה הגדולה היתה אלישיה קיז, שזכתה בפרס אמנית האר אנ' בי של השנה ובפרס שיתוף הפעולה הטוב של השנה על השיר "Empire State of Mind" שהיא שרה עם ג'יי-זי, שלא הגיע לערב.

אלא שהסיפור המרכזי של הערב היה הקאמבק הרשמי של כריס בראון, שהופיע לראשונה על במה בטקס מרכזי מאז הורשע בתקיפת ריהאנה, חברתו לשעבר. בראון, שבשיאו נחשב לאחד מממשיכי דרכו של ג'קסון, ביצע מחווה למלך הפופ במלאת שנה למותו ולקראת סופה, בביצוע שלו ל-"Man in the Mirror", פרץ בבכי מר שלא אפשר לו לשיר.

כריס בראון בטקס פרסי ה-BET. AP
בכי תמרורים. כריס בראון בטקס פרסי ה-BET/AP

גם קנייה ווסט ביצע קאמבק בימתי לאחר תקרית טיילר סוויפט בטקס פרסי MTV בספטמבר שעבר, בה חטף לזמרת הקאנטרי הצעירה את המיקרופון בעת שקיבלה פרס. קנייה נתן הופעה מרשימה עם שירו החדש, "Power". גם T.I רשם הופעה גדולה ראשונה מאז שוחרר ממאסר.

קנייה ווסט בטקס פרסי ה-BET. Matt Sayles, AP
הקאמבק. ווסט בטקס/AP, Matt Sayles

בגזרת הזוכים, דרייק רשם קופון נוסף על השנה המרשימה שלו עם פרס אמן ההיפ הופ של השנה, וניקי מינאז', המופיעה באלבום הבכורה שלו, זכתה לערב מצוין עם שני פרסים: פרס האמנית החדשה הטובה ביותר - הפרס שבו זכה דרייק עצמו בשנה שעברה - וכן פרס אמנית ההיפ הופ הטובה ביותר.

דרייק בטקס פרסי ה-BET. Frederick M. Brown, GettyImages
איזו שנה. דרייק/GettyImages, Frederick M. Brown

רגע מרגש נוסף בערב היה זכייתו של פרינס בפרס מפעל חיים מטעם BET. "יש לי פשוט מזל להיות חלק מהתעשייה הזו", אמר המוזיקאי, שחוזר הקיץ למספר הופעות נדירות. זוכים נוספים בערב הם הלייבל "Young Money" של ליל' וויין בתור קבוצת השנה, הסרט "פרשס" כסרט השנה, פרס על מפעל הומניטרי לג'ון לג'נד ופרס לביונסה על הקליפ שלה עם ליידי גאגא ל-"Video Phone".

פרינס בטקס פרסי ה-BET. Frederick M. Brown, GettyImages
פרינס חוגג/GettyImages, Frederick M. Brown

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully