וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפת הכוכבים

29.6.2010 / 17:00

כולם מדברים על הכוכבים של היום, אבל בוואלה! תרבות חושבים קדימה ומהמרים מי יהיו הפנים המובילות של המחר - בטלוויזיה, בקולנוע ובמוזיקה. קבלו אותם במחיאות כפיים סוערות

עם בוא הקיץ נוהגים בכלי התקשורת להכריז על הכוכבים החמים ביותר של העונה. אלא שהאתגר הגדול הוא לחשוב קדימה ולנסות לזהות את האמנים שייתנו את הטון בחודשים שיבואו בהמשך. אמנם, אי אפשר להצביע על נוסחה מוגדרת לפיה ניתן לזהות מי יהפוך לדבר הבא ומי יישאר מאחור, אבל מי אמר שרק במג'יק 1 מותר להמר. אז הנה החמישייה הפותחת שלנו. ניפגש בקיץ הבא כדי לראות אם צדקנו.

אמיר דדון

אמיר דדון. איל לנדסמן,
לא תוכלו להישאר אדישים. דדון/איל לנדסמן

כשתראו את אמיר דדון שולף את הגיטרה ומבצע את השיר "לילה לא שקט" של שלמה ארצי במחזמר שמורכב משיריו, שיעלה השבוע בקאמרי, לא תוכלו להישאר אדישים. למרות סוללת הכוכבים המקיפה אותו וכוללת בין היתר את אקי אבני, יעל בר זוהר, אפרת גוש ועוד, מצליח דדון - האיש, התלתלים והגיטרה - לכבוש את ההצגה. בחודשים הקרובים, עתיד לצאת דיסק הבכורה של דדון, שסוף סוף ייצא מעמדת "ההוא ששר את הלהיט של עידן רייכל" ("שאריות של החיים", הלהיט המצליח ביותר מהאלבום השלישי של הפרויקט) למקום שבו הוא עומד בפני עצמו.

תובל שפיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקפצה הקולנועית הגדולה מכולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכוכב הגדול של הסרט הגדול של הקיץ. שפיר החל את דרכו כ"בן בן דור" מהשמינייה, ועד לתפקיד הראשי ב"פעם הייתי", סרטו החדש של אבי נשר, הספיק לככב בלא מעט פרסומות והצגות ילדים ואף תרם את קולו לדיבוב. כעת, עם עליית סרטו של נשר לאקרנים, אין לנו ספק שלא נפסיק לשמוע עליו - בדיוק כפי שקרה עם נטע גרטי ולירז צ'רכי ובעצם עם כל כוכב אלמוני ששיחק בסרט של הבמאי המסחרי המצליח בישראל.

איילת רובינסון

איילת רובינסון. אביב חופי
גם ארצי, גם "המשרד"/אביב חופי

עד היום הכרתם את רובינסון בעיקר מתפקידים קטנים בסדרות "רביעיית רן", "ראש גדול", "עד החתונה", "הלילה עם "ליאור שליין" ומהופעותיה בתיאטרון, בין היתר בתפקיד מיקי ב"הלהקה", שיינה רות ב"מניין נשים", אלה ב"מרי לו" וגרייס ב"זעקי ארץ אהובה". החל מהשבוע היא גם איילת מ"לילה לא שקט", המחזמר המדובר המבוסס על שירי שלמה ארצי שיוצג בתיאטרון הקאמרי. אולם הפריצה הגדולה שלה צפויה להגיע בחודש אוגוסט כאשר היא תיכנס לנעליים של לאה החרדית בגרסה הישראלית ל"המשרד". משם, זה כבר מדורי רכילות, פפראצי וחקירה של רשויות ההגירה בנוגע להעסקה של עובדים זרים.

דניאל גל

דניאל גל. אביב חופי
דניאל גל/אביב חופי

עד ש"חיים אחרים", הסדרה בכיכובו, תעלה לשידור בסתיו הקרוב, רוב הסיכויים שכבר לא תוכלו לראות יותר את הפרצוף היפה של עוז זהבי. לא נורא, יש לנו ממתק אחר להציע לכם. קוראים לה דניאל גל והיא תככב לצד זהבי, יובל שרף ושי לי הירש ( עוד כוכבת עולה) בסדרת הדרמה החדשה של קשת שבמרכזה יעמוד זהבי בתפקיד צעיר מהפריפריה המגיע לעיר הגדולה ומגשים את חלומו להפוך לרקדן.

גל, כולה בת 23, אבל עם רזומה שכולל הופעות בלהקת המחול מריה קונג ולהקת המחול של הכוריאוגרף עידן כהן, תצטרף בחודש הבא לנבחרת המנצחת של אנסמבל בת שבע. היינו מסכמים ואומרים - רוקדת כל הדרך להצלחה - אבל לא רצינו לבזבז כבר עכשיו כותרת מוצלחת לראיון.

Sandhaus

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם מכאן בכלל? להקת Sandhaus/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדבר הראשון שאנשים שואלים כשהם שומעים שיר של Sandhaus מתנגן ברקע הוא "אחלה להקה, זה מפיצ'פורק?". מיד אחרי זה באה המיני תדהמה כשאתה אומר להם שלא - ארבעה ישראלים, עם שמות של ישראלים ורקע של ישראלים, שלא רק אומרים שהם אוהבים את MGMT ו-Empire of the Sun אלא אפילו נשמעים קצת כמוהם.

לרביעייה הזו (רן כהן- גיטרות , איציק בן דויד - תופים, רן קאופמן - בס, אסף זנדהאוז- סאמפלרים ושירה) אין את הקשרים כדי לדחוף את עצמם כדבר הבא, אבל לפעמים פשוט מספיק להיות להקה טובה ולא רק לדבר על זה. הם עובדים כרגע על אי.פי הבכורה שלהם ובקרוב ייצאו לסיבוב הופעות בלונדון, כדי שגם החבר'ה משם ינסו להבין אם הם באמת מהארץ הזו, עם המשטים והמצעדים. בינתיים, אפשר לראות אותם בישראל ביום שישי הקרוב בתיאטרון תמונע וב-10 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב, עם להקת Umlala המעולה גם היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully