וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלות סאונד בהופעה של רוד סטיוארט

עינב שיף

1.7.2010 / 0:04

היכל נוקיה בתל אביב קיבל את הזמר, בהופעה ראשונה שלו בישראל מזה 27 שנים, אולם כבר לאחר מספר שירים, קרסה מערכת ההגברה. "דבר כזה לא קרה לי ב-30 שנות קריירה", אמר סטיוארט

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: עידן גוראל)

תקלות סאונד העיבו אמש (רביעי) על הופעתו של רוד סטיוארט בהיכל נוקיה בתל אביב, כך דיווחו צופים שנמצאו במקום. הזמר עלה להופעתו הראשונה בישראל מזה 27 שנים, אולם לאחר מספר שירים, קרסה מערכת ההגברה עד כי ניתן היה לשמוע רק את שירתו. לאחר שהתקלה סודרה, שב סטיוארט למופע כרגיל. לאחר מספר שירים שוב אירעה תקלה ולאחר מכן היא סודרה שוב.

"דבר כזה לא קרה לי ב-30 שנות קריירה", אמר סטיוארט , "אני מבטיח לפצות אתכם". סטיוארט אף ניסה לשעשע את הקהל בבדיחה: "יש איזה פאב באיזור?", שאל לפני שהתקלה סודרה והוא המשיך בהופעה. מהפקת המופע נמסר כי מקור התקלה הוא ב"קונסולת סאונד דיגיטלית" השייכת להפקה מחו"ל. גם בהופעה של מטאליקה באצטדיון רמת גן סבלה ההפקה מתקלה דומה, כשגם אז הופנתה אצבע מאשימה לקונסולת סאונד השייכת להפקת המופע.

סטיוארט הופיע בישראל לרגל סיבוב ההופעות לאלבום "Soulbook". ההופעה היתה אמורה להתקיים בתחילה באצטדיון רמת גן, אולם בשל מכירת כרטיסים דלה, הועברה להיכל נוקיה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully