וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש לפבלו רוזנברג

11.7.2010 / 8:30

השופט ב"כוכב נולד" רוכב על המומנטום ומוציא את "תגידי לי עוד פעם", שנוצר בעקבות התוכנית. "לפעמים לוקח לשיר חצי שנה ולפעמים לוקח לו חצי שעה", הוא מספר בראיון לרגל צאת השיר

יח"צ - חד פעמי

הרבה דברים טובים קורים לפבלו רוזנברג בתקופה האחרונה ונראה שאת כולם אפשר לייחס לתפקידו כשופט ב"כוכב נולד". קחו לדוגמה את השיר החדש שלו, "תגידי לי עוד פעם", שנוצר במקרה, בגלל ביצוע ששמע רוזנברג בתוכנית. "אחרי שעידן עמדי ורווית עשו את 'יום אחרון' בתוכנית", הוא מספר, "אמרתי בשידור שזה שיר מאוד יפה וזה עשה לי חשק לקנות את הדיסק של מי ששר את זה, אבל לא ידעתי של מי השיר".

בלילה, קיבל רוזנברג SMS מטל שגב, העומד מאחורי השיר, ורוזנברג, שידוע כאחד שלא ממש דופק חשבון, עבר לפסים פרקטיים: "אמרתי לו שעם כל הכבוד לשיר הזה, אני רוצה גם שיר בשבילי", הוא מגלה. "הוא אמר לי שאם אלוהים ישלח לו, הוא מעביר לי". אחרי שלושה ימים יצר איתו קשר יעקב למאי, שותפו של שגב לצמד דו-סול, ואמר לו שמקליטים שיר חדש, אם הוא מעוניין. רוזנברג קפץ לאולפן והתוצאה היא השיר החדש.

פבלו רוזנברג. מנחם עוז,
מפגש שהוביל לשיר חדש. פבלו רוזנברג/מנחם עוז

אתה מרגיש שההופעה ב"כוכב נולד" תרמה לקריירה המוזיקלית?

"לפעמים לוקח לשיר חצי שנה ולפעמים לוקח לו חצי שעה", אומר רוזנברג על הספונטניות בה יצא השיר. "הממוצע אצלי די גרוע. אם פעם הייתי צוחק על שלמה ארצי וכל השירים שהוא גונז, היום, אחרי שהחלפתי המון מפיקים, עזבתי חברת תקליטים וחזרתי אליה, אני יודע כבר לא לצחוק יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ותכל'ס?

"שמע, אני לא מאמין דתי, אבל יש הרבה צמתים בחיים ודברים קטנים שקורים וזה לא מקרי שהגעתי לתוכנית עכשיו, אני באמת מאמין שזה עוזר. אני גם מקשיב הרבה לאחרים ומי שלמדתי ממנו הכי הרבה בתקופה הקצרה זה צדי צרפתי".

באמת, איך?

"הזמנתי אותו להופעה שלי וכמובן שאמרתי שיעיר לי, כי אני מאוד אוהב אותו וסומך עליו. הוא לימד אותי בשתי דקות דברים שגם אחרי כל כך הרבה שנים לא הייתי מגלה לבד".

מה למשל?

"הוא אמר לי 'קודם כל, תמיד תקדיש 20 אחוז מהאנרגיה כדי להסתכל על עצמך מהצד' ולא הבנתי איך לא חשבתי על משהו כל כך פשוט ונכון. אני מופיע כמעט 150 פעמים בשנה ויש לי ביטחון וכיף לי על הבמה, אבל בשתי דקות האלו איתו בוואן מאשקלון לתל אביב, למדתי המון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לומד מצדי יותר מהכל. רוזנברג עם פאנל השופטים וצביקה הדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזנברג מוציא שיר חדש כמעט שנה אחרי אלבומו האחרון. הוא לא מודאג מההצפה הקיימת כרגע בשוק הסינגלים: "ההיצע הזה עושה בלבלה לעורכים ולאמנים, אבל אני אף פעם לא מודאג", הוא אומר. "הדברים הטובים צומחים מתוך השטח ולא מתוך האינסטנט. לכן זה שורד".

יש שיגידו שאתה שופט בתחרות אינסטנט. אתה חושב שאין להם עתיד?

"אני מקנא מאוד בילדים האלו שהם זוכים לבית ספר כמו 'כוכב נולד', שמכוון אותם ומלמד אותם דברים שלנו, הדור שלי, לקח עשר שנים להבין. הם זוכים לבית ספר של ממש, בדיוק ההיפך".

אתה גם לומד את הסוד של לעבוד מהר.

"יעקב למאי שאל אותי, 'תגיד לי, מתי הוצאת את השיר האחרון שלך?'. עניתי לו שזה קרה לפני שנה. 'שנה לא הוצאת?!', הוא התנפל עליי. 'אצלנו אם לא הוצאת שנה שיר, אתה גוסס'. אז עכשיו אני חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully