וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נישואי תערובת

דרור רפאל

15.7.2010 / 6:34

איך אפשר גם לשקר וגם ולשמוח, גם עידו וגם יונית, גם טלוויזיה וגם בלי כדורגל? דרור רפאל מסכם שבוע עם מבחר שאלות לפול התמנון

למה טוב שאיש ציבור יודע לשקר?

צחי הנגבי מרוצה מעצמו למרות שיצא אשם במתן עדות שקר. עם פרוץ הפרשה הוא נראה מבוגר עם שיער מדובלל. עם זיכויו משאר ההאשמות הוא נראה צעיר יותר אך קירח. כנראה שעדיף להיות זכאי וקירח מאשר מואשם ומדובלל.

השאלה העיקרית היא שאלת הקלון. אני אינני נוהג לשקר. כשאני משקר אני מתחיל להזיע, לגרד באף, לתת לצד השני את כל הסימנים שמדובר באדם שאומר לא אמת ברגעים אלה. אני מבקש להיתפס. אני רותח, נעשה אדום. אני תולה שלט על עצמי עם חץ – זה אני שמשקר פה, תיפסו אותי! כשאני נתפס אני קובר את עצמי מבושה.

אני מעריץ את היכולת של הנגבי לתת עדות שקר ואז לחייך ולהגיד שהוא שמח ואפילו מאושר. זו יכולת עילאית ששמורה לאנשי ציבור מהזן המובחר ביותר. הבעיה עם השקרן, צחי, שהוא אינו יכול להאמין לאף אחד אחר.

איך יראו חיי הנישואים של יונית ועידו?

הוא שטותניק והיא רצינית. הוא חייכן וחם והיא קפואה וקרה. הוא מחבק וקורא ליושבי המונית אחי וגבר, היא קוראת לשועי הארץ אדוני וגברתי. האם נישואי התערובת האלה יצלחו?

הפכים נמשכים זה לזה רק בשירים של ג'נט ג'קסון. במציאות, הפכים דוחים זה את זה. ארז חובב בדיחות מין וגסויות ואברי נחרד, מתנגד ומבקש להפסיק להשתרלל בפריים טיים.

כל אחד מבני הזוג רוצה לשנות את השני. היא תרצה אותו מפוכח ומיושב יותר, יימאס לה מהשטות וההבל. הוא יעדיף שתהיה ספונטנית יותר ושתזרום לקרחנות ליליות. הקסם וההתאהבות יתחלפו בחיי שגרה בלתי נסבלים.

כל רגע בחיי הנישואים האלה נועדו לכישלון מוחלט. הם יאמללו אחד את השני, יוציאו זה לזה את החשק לחיות, עד שיגיעו למצב שכל מבט קפוא שלה ירגיז אותו, וכל חיוך שלו יעצבן אותה. אם יש מישהו שיכול לעצור את הרכבת הדוהרת הזאת שיצאה לכיוון ברור וידוע, שיעשה זאת עכשיו. מי שלא – שיידום לנצח. מזל טוב.

כמה טוב שיש תמנון שיודע הכל.

התמנון פול הוא התקווה למישהו שיודע. תקווה לאיש חכם, נביא שיודע לחזות מה יקרה. 100 אחוזי הצלחה לא הולכים ברגל, במיוחד אם יש לך שמונה. לאחר שהוכיח את עצמו, צריך להקשות עליו בשאלות החשובות באמת.

כמה שנים יחזיקו יונית ועידו? האם במעשים של הנגבי יש קלון? עזור לנו תמנון למצוא את הידיים והרגליים שלנו. מה יהיה בהמשך? עם איזו מדינה יהיה משבר ביחסים? האם נזכה לראות את מירי רגב וחנין זועבי מוציאות עיניים אחת לשנייה? מי יחתן את צ'לסי קלינטון – רבי או כומר? למה צריך להגיד תמנון עם שווא בת'? חיים פרלמן לא היה כנר לפני שרצח ערבים?

פול, לפני שאתה הופך לקלמרי, תגיד לנו מה יהיה.

מי רואה טלוויזיה אחרי המונדיאל?

מאז שנגמר המונדיאל, אין מה לראות בטלוויזיה, הא?

למה לא?

ראית אחד העם 101?

לא. ראית אחד נגד 100?

לא. ראית שבת צחוק?

לא. ראית צחוק מהעבודה?

לא. ראית הצרות שלי עם נשים?

לא. ראית שנגמר נשות הטייסים?

לא. מישהו בבית?

לא. נדבר על זה בבית?

לא. כאן גרים בכיף?

איפה?

אורלי וגיא בע"מ?

אני יודע שהם זוג לא ידעתי שהם חברה בע"מ.

מה קורה?

אין לי מושג.

5 עם? 6 עם? 7 בלי?

לא, לא, לא.

אז מה אתה עושה כל ערב?

מפצה את אשתי. אחרי חודש שלא עשינו את זה, עכשיו כל ערב אנחנו נכנסים למיטה ומדברים מערכת היחסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully