וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון החאן מציג: חמישה מחזות חדשים

19.7.2010 / 15:16

העונה החדשה של תיאטרון החאן תיפתח בספטמבר עם "גן הדובדבנים" של צ'כוב, שיחזיר לתיאטרון את ליאורה ריבלין ואבי פניני. בהמשך מתוכננים מחזות של יעקב שבתאי ושייקספיר

תיאטרון החאן חשף היום ( שני) את הרפרטואר שלו לעונה החדשה. העונה תיפתח ב-26 בספטמבר עם הפרמיירה למחזה "גן הדובדבנים" של צ'כוב בבימויו של מיקי גורביץ'. בהצגה, ישתתפו, לצדם של שחקני תיאטרון החאן, שני שחקני רכש חדשים ישנים: ליאורה ריבלין ואבי פניני, שנמנה על להקת השחקנים שייסדה את התיאטרון בסוף שנות ה-60.

בין המחזות החדשים הנוספים שיעלו בעונה הקרובה ניתן למצוא את "הלילה השנים עשר" של שייקספיר בבימוי אודי בן משה, המספר את סיפורם של שני תאומים שספינתם נטרפת והם נקלעים לחוף איליריה, ארץ המוזיקה הקסומה. ההצגה תעלה בדצמבר 2010.

כמו כן, יועלה "אוכלים" של יעקב שבתאי בבימוי מיקי גורביץ'. המחזה הוא משל פוליטי על פי סיפור תנ"כי שכתב הסופר שגיבוריו הם המלך אחאב, המלכה איזבל ונבות היזרעאלי שהמלך אחאב חומד את הכרם שבבעלותו. ההצגה תעלה במרץ 2011.

"מולי סוויני" של בריאן פרייל בבימויה של ג'יטה מונטה, יעלה אף הוא בתיאטרון. החזה מגולל את סיפורה של אשה, עיוורת מלידה, שבעלה נלחם על מאור עיניה בעזרת רופא מומחה. לשלושה מתגלה כי הראייה הפיזית אינה הראייה היחידה. המחזה יעלה במאי 2011.

כמו כן מתוכננת לעלות אחת מבין שתי ההצגות הבאות: "אדיפוס המלך" מאת סופוקלס או "המשתה", הדיאלוג המפורסם של אפלטון. ההצגה שתועלה תבוים על ידי מיקי גורביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully