וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "תל אביב דאנס" חוזר

אייל דץ

19.7.2010 / 18:34

12 להקות מתשע מדינות יופיעו בפסטיבל המחול הבינלאומי של תל אביב שיתקיים השנה בין תאריכים 4-30 באוקטובר

פסטיבל "תל אביב דאנס" חוזר: פסטיבל המחול הבינלאומי של תל אביב תקיים השנה בין התאריכים 4-30 באוקטובר במרכז סוזן דלל ובמשכן לאמנויות הבמה. הפסטיבל נולד לפני כארבע שנים, פרי יוזמה משותפת של מרכז סוזן דלל, האופרה הישראלית ועיריית תל אביב-יפו. השנה יופיעו בפסטיבל 12 להקות מתשע מדינות במסגרת 34 מופעים.

הפסטיבל, שייפתח במופע "סוטרה" בביצוע קבוצת נזירים ממקדש שאולין בסין, יכלול כאמור מגוון הופעות מחו"ל ביניהם המופע של להקת "אקרוראפ" מצרפת שתעלה את "סיפורים קטנים.קום" של הכוריאוגרף האלג'ירי קאדר אטו - מופע מחול היפ הופ המשלב מוזיקה ערבית-אנדלוסית והיפ-הופ אלג'יראי צרפתי.

מופעים מסקרנים נוספים הם "ללא תגובה" של היוצר הקוריאני שין צ'אנג- הו, אחד הצעירים והמבטיחים בדרום קוריאה שיצירתו כוללת עשרה רקדנים וקולאז' מוזיקלי קצבי של טכנו מערבי, והמופע "כרמן" של להקתה של הכוריאוגרפית דאדה מסילו מדרום אפריקה.

מופעי המחול הישראלי במרכז סוזן דלל יכללו בכורה עולמית של להקת המחול הצעירה "מריה קונג" עם "מיס ברזיל" - ערב ובו שתי יצירות מאת רקדני הלהקה ועידן כהן; "רוסטר", יצירתו של ברק מרשל בהפקה משותפת של מרכז סוזן דלל והאופרה הישראלית הזוכה להצלחה גדולה בארץ ובחו"ל; "טרנספורם", בכורה מאת רמי באר ולהקת המחול הקיבוצית; ו-"BILL" יצירתה האחרונה של שרון אייל ללהקת בת שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully