וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי הכוס

22.7.2010 / 10:50

איך נפילת ביקיני קשורה לחומת ברלין? מה בין העלמת מס לפרסומת לבאג? ולמה כולנו, כולל ערבים, משקרים בשביל סקס? דרור רפאל עם הפותות של השבוע

כמה סמלי בגד הים של אמדורסקי?

כמו נפילת חומת ברלין ונפילת התאומים, נפילת בגד ימה התחתי של מיכל אמדורסקי מסמלת את סופה של תקופה - כשהמסך נופל והאמת העירומה נחשפת. זו נפילה תרבותית, קריסת מערכות, מישהו לא קשר את בגד הים כמו שצריך. אמדורסקי אינה אלא בגד ים תחתון שנושר וחושף את הכלום שיש מאחורה, כל מה שלא היינו אמורים לראות.

החשיפה מתרחשת בערוץ 24, ערוץ המוזיקה הישראלית. האולפן הוא שקוף ובאמת רואים הכל. זהו ערוץ שאתה בא אליו כדי לשמוע מוזיקה ישראלית ומוצא ערימות של פליטי ריאלטי מכל הזמנים: אלירז מדבר עם מרגול, אלין מעבירה לצרפתי, אוחובסקי מפרגן לדצה ולמיכל אמדורסקי נופל הבגד ים.

אתה מגיע לערוץ 24 כמו לרופא המרדים ממקסיקו. אתה חושב שאתה נפגש עם ערוץ מוזיקה ישראלי, מכובד, תרבותי. הכול נראה שקט ובטוח, הוא שם לך קצת חומר הרדמה ביין, קצת אוחובסקי, קצת אלירז שדה, אתה נרדם. כשאתה מתעורר, אתה פותח את העיניים ורואה את הכוס של מיכל אמדורסקי.

איך למות בטיימינג נכון?

נדרס על ידי משאית. קפץ מגג. נרצחה על ידי בעלה. רצח על כבוד המשפחה. כל שבוע יש טרנד אחר למות ממנו. לפני שבועיים הטרנד היה להידרס כשאתה על אופניים. לפני כן זה היה להידרס בסגנון פגע וברח.

ככה זה, לפני שנעצר לך הדופק, אתה צריך להיות עם האצבע על הדופק. אם אתה רוצה שיעשו למוות שלך פולו אפ, לקבל הרחבה במוסף 24 שעות ושיראיינו את דודה שלך ב"שש עם", כדאי שתהיה מעודכן שזה הזמן להידרס על ידי משאית, כי גל המשאיות הדורסות עומד להיגמר. הדבר הבא יהיה נפילה מגגות בסגנון הפארקור. סנונית ראשונה יצאה לדרך. מדובר בסיכון משולב באמנות: עלייה על מרפסת, זינוק על חומה וקפיצה לגג הבא. בדרך אפשר לעצור לשאוף גז מזגנים ולגמור עם שני טרנדים בגג אחד.

מי אתה, יהודי שרמנטי או אנס ערבי?

השבוע גבר ערבי הורשע באונס כי טען בפני בחורה שהוא יהודי. היא נתנה לו כי חשבה שהוא שייך לעם הנבחר, ואז הסתבר שהוא ערבי. לא היתה לה בעיה לשכב איתו כל עוד הוא יהודי נחמד, אבל מרגע שהסתבר שהוא ערבי היא מרגישה שהיא מחוללת. יחסי מין, בעיקר מזדמנים, מבוססים על שקרים. הוא מנסה להכניס את הבטן, היא מורידה את המשקפיים, הוא מספר שהוא יהודי רווק בן 27, היא שמה עקבים ומבטיחה לרדת לו. בשקרים כולם סקסיים. במציאות, הוא נשוי, מבוגר, ערבי ושמן והיא נמוכה, קסוקרית ופריג'ידית. הם שוכבים בכל זאת.

אתה לא שוכב עם מי שהיית רוצה, אתה שוכב עם מי שיש. אתה שוכב עם הסיפור שמספרים לך. אנחנו לא עוז זהבי ולא אגם רודברג. תנו לספר סיפורים, להחביא בטן, להלוות שיער, להגביה, לשדרג ולהרגיש סקסיים לרגע, כל עוד השקר עובד, הוא ראוי. אם כל אחד שמספר סיפורים ייחשב לאנס, אז כולנו בני סלע.

למה אסור לקובי פרץ לצאת מהארץ?

קובי פרץ עלה עם פרסומת חדשה לרשת באג. הוא מואשם בבית משפט ומוצא נגדו צו יציאה מהארץ. כל זה בפרסומת. במציאות קובי פרץ הואשם בהעלמות מס של מליוני שקלים. הפרסומת קורצת למציאות והמציאות נבוכה. במציאות פרץ חשוד שהעלים כסף מהמדינה ועל הפרסומת הוא מקבל כסף מהחברה. בפרסומת קובי מתחנן שיתנו לו לצאת מהארץ כדי שיוכל להביא לקרובי משפחתו מתנות מבאג. בפרסומת הוא לא יכול וגם במציאות. מזל שיש באג ברחבי הארץ, הוא מנחם את קרוביו בפרסומת. אבל הבאג הוא לא פרסומת. הבאג הוא במציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully