וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר יונה עוזב את אנובה

עינב שיף

26.7.2010 / 14:16

יאיר יונה, המנכ"ל-שותף של הלייבל בו חתומות להקות כמו רוקפור ואטליז, יעזוב את הלייבל לטובת פרויקטים בתחום היזמות. שוקי פרי, שותפו של יונה, יכהן כמנכ"ל יחיד של החברה

שינויי תפקידים בלייבל המוזיקה אנובה, מהלייבלים האלטרנטיביים הבולטים בישראל: לוואלה! תרבות נודע כי יאיר יונה, מי שניהל את החברה במשותף עם שוקי פרי, יעזוב את תפקידיו הניהוליים בלייבל וימשיך להוציא בה חומרים שלו. פרי ימשיך כמנהל החברה לבדו.

"לאחר שלוש וחצי שנים באנובה מיוזיק, חברה לה הייתי שותף בהקמה וניהול ולאחר סך הכל כמעט שש שנים בצד האלטרנטיבי של תעשיית המוזיקה, החלטתי לפנות לדרך חדשה", מסר יונה בתגובה לוואלה! תרבות. "אני פונה לעיסוק בתחומים הקרובים ליזמות, טכנולוגיה, מדיה ותוכן. כמוזיקאי, אמשיך כמובן להוציא את המוזיקה שלי בחברה.

"אנובה מיוזיק היא כיום גוף משמעותי מאד בתעשיית המוזיקה בישראל ואני מאמין ובוטח בשותפי היקר שוקי פרי שידע להמשיך את הדרך המדהימה שעשינו יחד", הוסיף יונה "ויחד עם צוות העובדים הבאמת מדהים שיש בחברה – ימשיכו לפתח מוזיקה חדשה ואיכותית בישראל".

הלייבל אנובה הוקם בשנת 2006 בחסותו של שוקי גולדווסר ועל ידה של ענת דמון ז"ל. פרי ויונה ניהלו את החברה, כשפרי התמקד בעבודת האולפן של הלייבל ואילו יונה עסק בקשרי חוץ של החברה. הלהקה הוציאה את שני האלבומים האחרונים של רוקפור, השני הוא הראשון שלהם בעברית זה 15 שנים וכן אלבום בו הלהקה ליוותה את נינט ושהוקלט באולפני אנובה. אמנים בולטים נוספים בלייבל הם להקת אטליז, שיצאה בעקבותיו ללא מעט הופעות בעולם, רות דולורס וייס ואלבומה הראשון בעברית וכן אלבומים לעמית ארז, אלקטרה, אלי רוזן , יאיר יונה עצמו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully