וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מס שפתיים: דרור רפאל מסכם שבוע

דרור רפאל

5.8.2010 / 7:10

בין המעצר של משה פרץ לשמועות על מותו של שרון, דרור רפאל יודע למה ירו עלינו כל כך הרבה טילים, איזה ילדת עובדים זרים כדאי לאמץ ומדוע דווקא עכשיו לא כדאי להסניף גז מזגנים

למה דווקא זמרים מזרחיים נתפסים?

משה פרץ נעצר ועל פי רשות המיסים, הודה בהעלמת מס של מיליוני שקלים. קדמו לו קובי פרץ ומושיק עפיה שנעצרו ונחקרו. הם נעצרים ונחקרים כי יש להם, אחרי שנים שלא היה להם. פעם זה היה "אין לי כי אנחנו מזרחיים" ועכשיו זה "יש לי, בואו תראו".

רוב הזמרים האשכנזים, לעומת זאת, לא ירוויחו בשנות הקריירה הארוכות שלהם סכומים כאלה. דנה ברגר הייתה רוצה לשבת על 5 מיליון. אבל אין לה. אם היה לה, היתה מצהירה? לא יודע. יכול להיות שהזמר המזרחי חי בתחושה של 'מי הם שייקחו לי את הכסף'? של 'מה אני פראייר לתת למדינה'? 'מה, יש לי עוד אמרגן? אולי הם פשוט אומרים "על הזין"?

לעומתם, זמר אשכנזי מספיק צייתן כדי לא להעלים מס, אבל אולי זו לא הסיבה? אולי הוא פשוט לא מספיק מוכשר כדי לעשות את הסכומים האלה. אם הייתה אינטגרציה אמיתית, היית לוקח את הממסדיות של האשכנזי והכישרון של המזרחי, אפשר היה לייצר זמר אחד עשיר ומצליח. בגלל שאין אינטגרציה, יש לך שני זמרים: אחד במעצר והשני מקבץ נדבות.

איך אפשר לעזור לילדי העובדים הזרים?

איזה מסכנים הילדים של העובדים הזרים? הכי מסכנים. ממש בא לאמץ אחד, שלא יגרשו אותו. הכי מגניב זה ילד של מסתנן מדרפור, מתה על התמימות שלהם. אחרי שאני אאמץ ילד ניגרי או דרפורי כולם יאהבו אותי ויגידו "איזו אישה טובה את", והרי כל המציל נפש אחת כאילו כל הכבוד לה. לכי תדעי, אולי אני אגיע לטלוויזיה ל"חמש עם", או "שש עם" או שבע בום על זה שהצלתי אותו מגירוש ואיך אני מקריבה את עצמי למען משהו שאני מאמינה בו.

ובמה את מאמינה באמת ?

אני מאמינה שלהשאיר אותם בארץ זה הכי מוסרי. בעוד חמש שנים הוא כבר יכול להיות בייביסיטר של הילדים שלנו, בעוד 10 שנים הוא יתגייס לצבא, מייד כשהוא משתחרר הוא יכול להתחיל לעבוד בניקיונות הבית, וכשאנחנו נזדקן יהיה מי שיוציא אותנו לסיבוב בשדרה. חובה להשאיר את הילדים הזרים בארץ. העתיד שלהם בתחת שלי. אני דואגת לעתיד שלנו.

כמה חם היה השבוע?

השבוע היה אחד החמים ביותר. ביום שישי נורה גראד על אשקלון, בשבת קסאמים על הנגב, ארבע קטיושות נורו לאילת, ביום שני הושלך רימון הלם בבית קפה בנתניה, בשלישי חילופי אש בגבול הצפוני וברביעי ניסיון חיסול כושל של אחמדינג'ד, כנראה. בנוסף, הופצו שמועות על מצבו הרפואי של אריק שרון. ביום חמישי נחשול אנרגיה שנקרא סופת שמש יגיע לכדור הארץ. אם לא היינו תמימים כמו ילד דרפורי היינו יכולים לחשוב שהכל זו יד מכוונת של רוני דניאל כדי למשוך תשומת לב מזה שכרמלה מנשה היא זאת שמקבלת את פרס א.מ.ת.

מי הפיץ שמועות על מותו של שרון ועוד הערות

אתמול נפוצו שמועות בטוויטר על מותו של אריאל שרון. מבית חולים תל השומר יצאו והצהירו שהשמועות אינן נכונות. מצד שני, השמועות שהוא חי גם הן לא ממש מדויקות. בנוסף, מאז שאלירז שדה יצא מבית האח הגדול הוא כלוא באולפן השקוף של 24 עם חנה לסלאו. מה התחנה הבאה? כלוב בספארי? לאישה מהמרכז הושתלו רקמה של לב וחלקים נוספים מתרומה של סוס אמריקאי. אחרי שהתעוררה היא צהלה משמחה ויש מצב שהיא גם ביקשה קוביית סוכר. לסיום, בשל החום הכבד בני נוער מתבקשים שלא להסניף גז מזגנים, זה גורם לצריכת שיא בחשמל.

שבת שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully