וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של "Girl" הוא מהדברים המוצדקים של קיץ 2010

אלון עוזיאל

11.8.2010 / 7:07

בין קטע מדהים של מארק רונסון לגרסאות חדשות של בק, הילדים מתמודדים עם החום בדרך היחידה שהם מכירים: שירים חמים יותר

Matthew Dear / Slowdance - 00:00

מתיו דיר הוא לא החומר שממנו עשויים הילדים - לפחות כך חשבתי מתוך היכרות שטחית עם המוזיקה שלו ועבר קצת יותר מעמיק בהאזנה לרימקסים השונים שלו (מהם אני זוכר לטובה בעיקר את העבודות על הפוסטל סרוויס ושרלוט גינזבורג). אך בגלל שמחר (חמישי) האיש מגיע לאומן 17, בזכות הפוסטים שהוקדשו לו בבלוג תפו"ד (עידית פרנקל וניב הדס) והספשל העוקב שערכו אנשי הבלוג ברדיו תדר, נחשפו בפניי לא מעט רגעים יפים של האיש. גם בעקבות האלבום החדש והמוצלח של דיר, שדלף שבוע שעבר לרשתות, אני מקפל את הזנב ופותח עם מה שלדעתי לפחות הוא הקטע המוצלח ביותר ב-"Black City", האלבום החדש והמדובר שלו.

Suicide / Girl - 04:18

אלן וגה מלהקת Suicide. Creative Commons
מה שהמבוגרים אוהבים. Suicide/Creative Commons

לא יודע מי התחיל במבול הפרסומים בטוויטר ובפייסבוק של הקליפ ל-"Girl" של סואיסייד, אבל הקאמבק של השיר הזה - שבמקור יצא ב-1977 - הוא מבין הדברים המוצדקים היחידים שקרו באוגוסט 2010. חוץ מזה שהשיר מדהים, גם הקליפ המטריד הוא חתיכת יצירה מופתית (על אחת כמה וכמה כשקולטים שהוא נעשה לפני 33 שנה) ואני לא יכול לחשוב על עוד הרבה פעמים שהייתי כל כך גאה להכניס משהו לפינה של "מה שהמבוגרים אוהבים".

Computer Magic / Science Channel 9 - 07:29

דנזי מקומפיוטר מג'יק שמעה את ההכרזה שלי, לפיה כל עוד היא תמשיך להוציא כל שבוע מוזיקה מבריקה חדשה, אני אמשיך לפמפם אותה במדור, ולא יכלה שלא להיענות - עכשיו רק נשאר לראות מי ישבר קודם, היא או אני.

Azure Ray / Don't Leave My Mind - 10:54

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם בחורות כאלו ריגשו אותנו. Azure Ray/מערכת וואלה!, צילום מסך

האיחוד של שתי בנות אזורי ריי - מריה טיילור ואוריאנדה פינק - הוא מעניין ורלוונטי בערך כמו הלייבל שעשה אותן, סאדל קריק של ברייט אייז. הבנות לא שינו כיוון, הן אפילו לא הפכו לחסרות אופי כמו קונור אוברסט; הן סתם מביאות לנו עוד מאותו הדבר שפעם כל כך ריגש אותנו, רק שהיום זה נשמע הרבה פחות מלהיב.

Witch Gardens / Shelly Tape - 14:28

וויטץ' גארדנס מנסים לערבב בין סוניק יות' הקלאסיים לדאם דאם גירלס האופנתיות, תוך כדי זריקה של משפטים כמו "עושה סקס עם אבא שלי" וכל מיני הערות על לינדזי לוהן.

Eternal Summers / Pogo - 16:40

פוגו זה ריקוד מטופש והאיטרנל סאמרס יודעים זאת - בגלל זה הם נותנים לנו את השיר הכי לא תואם-פוגו שאפשר ושרים על בזבוז זמן.

Beck / Threshold - 18:16

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר טוב במקור. בק/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמענו מספר קטעים מהפסקול של "Scott Pilgrim vs. the World" אבל עכשיו כבר כל הפסקול פה, וכמה לא מפתיע - כל הקטעים של Sex Bob-omb, הלהקה הדימיונית שנמצאת בסרט ובק כתב לה את השירים, נשמעים הרבה יותר טוב בגרסאות המקוריות של בק (שגם כן על הפסקול).

Robyn Feat. Snoop Dogg / U Should Know Better - 19:58

רובין. GettyImages
לא כזו חוכמה כשיש לך גנגסטא. רובין/GettyImages

לאף אחד לא היה מושג שלרובין יש את זה, ונכון, זו לא חוכמה לעשות קטע פופ מעולה עם סנופ דוג, אבל הלהיט הזה הוא באמת קטע נדיר עם גנגסטה טקסט מסיבתי שירים כל אווירה.

Mark Ronson feat. Ghostface Killah / Lose It (In The End) - 23:40

מארק רונסון. GettyImages
הדבר הכי טוב שיצא ממנו. מארק רונסון/GettyImages

הקטע החדש של מארק רונסון הוא ללא ספק הדבר הכי טוב שאי פעם יצא מהאיש הזה. אני לא לבד בדיעה הזו - בכל חור מהללים את שיתוף הפעולה הנ"ל של רונסון וגוסטפייס קילה, והציפייה לאלבום המלאה הקרוב רק גדלה בכל שניה שעוברת.

Huess / Broke - 26:07

הצ'יל-וייב מתחיל להתנגש יותר ויותר עם היפ-הופ ודאבסטפ וליצור מוטציות עדינות שעושות ממש טוב לכל מי שטורח להקשיב להן. הגילוי של הרגע בקטגוריה זו הוא Huess והוא הגיע אליי דווקא מקרובים בעולם הרחבות, ככה שאפשר להבין שהשילוב הזה חוצה גבולות וקהלים. אגב, את האי-פי המלא של Huess ניתן להוריד בחינם מבנדקמפ בלינק פה למטה.

Andre 3000 / I Do - 29:16

אנדרה 3000. Rick Diamond, GettyImages
בינתיים נכשל. אנדרה 3000/GettyImages, Rick Diamond

אחרי האלבום המדהים של ביג בוי, אנדרה 3000 צריך להפציץ - אחרת ההיפוך הזה בדיעה שלנו, לפיו אנחנו פתאום חושבים שדווקא ביג בוי הוא החצי הגאוני יותר של אאוטקאסט, לא הולך להעלם. בינתיים אנדרה נכשל במשימה עם קטע חמוד אבל רגיל למדי.

K-os feat. Drake / Faith - 31:17

הראפר K-Os. Jeff Fusco, GettyImages
המיקסטייפ שיונית לוי תאהב. הראפר קיי-אוז/GettyImages, Jeff Fusco

קיי-אוז הוציא מיקסטייפ חדש וחינמי שמקדש את רון ברגמדני ואת סרט הקאלט "Anchorman". אני חושב שאין טעם להרחיב כאן במילים - השילוב בין היפ הופ למגיש החדשות הזה מעלה יותר מדי שאלות שלעולם לא אצליח לענות עליהן.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully