וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויחים כוכבי הטלוויזיה הגדולים בארה"ב?

אייל דץ

12.8.2010 / 12:30

המגזין "TV Guide" פרסם את רשימת המשכורות של כוכבי הטלוויזיה בארה"ב ואת קטגוריית תוכניות הדרמה מוביל כוכב הסדרה "האוס", יו לורי שמרוויח למעלה מ-400 אלף דולרים לפרק

מגזין הטלוויזיה האמריקאי הפופולרי "TV Guide" פרסם כמדי שנה את רשימת המשכורות של כוכבי הטלוויזיה בארצות הברית. מהרשימה עולה כי המשבר הכלכלי העולמי ומצבם הלא פשוט של רשתות הטלוויזיה ממשיך לתת את אותותיו בתלוש המשכורת של הכוכבים. הרשימה מחולקת לחמש קטגוריות: דרמה, תוכניות אירוח, תוכניות ריאליטי, קומדיות ותוכניות אקטואליה ומעידה בעיקר על הפערים בין הז'אנרים ובין הכוכבים עצמם.

את קטגוריית תוכניות הדרמה מוביל כוכב הסדרה "האוס", יו לורי, שעל פי הפרסומים מרוויח למעלה מ-400 אלף דולרים לפרק. את המקום השני בקטגוריה זו חולקים כוכבי "חוק וסדר: מדור מיוחד" הלא הם כריסטופר מילוני ומרישקה הרגיטאי המרוויחים כל אחד 395 אלף דולרים לפרק.

את המקום השלישי תופס השחק דיויד קרוסו (CSI: מיאמי) שמרוויח 375 אלף דולרים לפרק. צמודים אליו השחקנית מארג הלגנברגר (CSI: לאס וגאס) ו-מארק הרמון (NCIS) שמרוויחים סכום דומה. השחקן ג'ון האם, המוכר יותר כמי שמגלם את דמותו של דון דרייפר בסדרה "מד מן" נמצא באמצע הרשימה עם סכום של מאה אלף דולר לפרק. הנציגה היחידה ברשימה של הסדרה הפופולארית "דם אמיתי" היא השחקנית אנה פקווין שמשלשלת לכיסה על כל פרק סכום של 75 אלף דולרים בלבד.

מה קורה בתחום הריאליטי? פה הטבלה מעניינת במיוחד . מול ריאן סיקרסט מנחה אמריקן איידול שמרוויח 15 מיליון דולרים לעונה (מה שהופך אותו למנחה הריאליטי הרווחי ביותר בכל הזמנים) תוכלו למצוא את "סנוקי", כוכבת הריאליטי טראש "ג'רסי שור" שמרוויחה 30 אלף דולרים לפרק. לא פלא שבשבועות האחרונים מנהלים כוכבי ג'רזי שור מאבק למען העלאה במשכורתיהם. את קטגוריית הקומדיה מוביל צ'רלי שין, כוכב הסדרה "שני גברים וחצי" שמרוויח 1.25 מיליון דולרים לפרק. מייד אחריו נמצא שותפו לסדרה ג'ון קרייר עם סכום של 550 אלף דולרים לפרק. טרי האטצ'ר, פליסיטי האפמן, מרשה קרוס ואווה לונגוריה פארקר, כוכבות הסדרה "עקרות בית נואשות" תופסות את המקומות 3-6 עם סכום זהה עבור כל אחת- 400 אלף דולרים לפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully