וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנז אנ' רוזס איחרו בשעה לפסטיבל רדינג - ונחתכו

עינב שיף

28.8.2010 / 13:00

גם כשאקסל רוז כן מגיע להופעות, זה לא עובר בשקט: הלהקה לא הגיעה בזמן להופעתה בפסטיבל הענק באנגליה וכשניסתה לחזור להדרן - גילתה שהשתיקו לה את הסאונד

בסופו של דבר, גאנז אנ' רוזס לא ביטלה את הופעותיה בפסטיבל רדינג, אך גם כשההופעה אמורה להתקיים כרגיל, שום דבר לא באמת קורה כרגיל: למרות אזהרות חוזרות ונשנות של מנהל פסטיבל רדינג ולידס, מלווין בן, שאמרה שהלהקה לא תורשה לנגן אחרי השעה 23:30, כלומר שעתיים אחרי זמן עלייתם לבמה המקורי (21:30), הלהקה הצליחה לאחר בשעה ולעלות לבמה ב-22:30.

למרות האזהרות, רוז וחבריו הצליחו לנגן עד השעה 24:00 בערך, אז ירדו מהבמה עם "Night Train". אלא שאז, ניסתה הלהקה לשוב ולבצע בהדרן את "Paradise City" וגילתה כי רק התופים עובדים וכי אנשי הסאונד פשוט ניתקו את שאר הכלים. רוז עוד ניסה לעודד את הקהל לשיר דרך מגפון שהחזיק, אולם הביצוע לא צלח והלהקה נאלצה לרדת מהבמה. "בואו נגיד שזה היה ביצוע אקוסטי", נכתב בחשבון הטוויטר של הלהקה בעקבות התקרית.

גם הופעת האיחוד המצופה למדי של הליברטינז לא עברה חלק: אחרי שלושה שירים בלבד נאלצה הלהקה לרדת מהבמה, בעקבות חשש לשלומם של אנשים בשורות הראשונות בקהל. לאחר כמה דקות של הרגעה, שבה הלהקה לבמה וניגנה את הסט המלא, כולל הקדשת השיר "Time For Heroes" לגיטריסט הסמיתס לשעבר, ג'וני מאר.

  • עוד באותו נושא:
  • אקסל רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully