וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: קארה דיוגווארדי עוזבת את "אמריקן איידול"

עינב שיף

4.9.2010 / 3:30

אחרי עזיבתה של אלן דג'נרס, רשת FOX הודיעה כי גם דיוגווארדי תסיים את תפקידה בפאנל השופטים של התוכנית אחרי שתי עונות בלבד. "זה זמן טוב לעזוב", מסרה דיוגווארדי

עכשיו זה רשמי: קארה דיוגווארדי עוזבת גם היא את פאנל השופטים של "אמריקן איידול", כך הודיעה הלילה (שישי) רשת FOX המשדרת את הסדרה. "קארה היתה תוספת נהדרת למשפחת 'איידול'", מסר מייק דרנל, ראש מחלקת הבידור האלטרנטיבי ב-FOX. "היה לי המזל להכיר אותה היטב ותמיד נדהמתי מהעין שלה לכישרון והמחויבות שלה לפיתוח והדרכה של אמנים. היא תחסר לנו ואנחנו מאחלים לה שתמשיך להצליח".

"הרגשתי כאילו זכיתי בהגרלה כשהצטרפתי ל'אמריקן איידול' לפני שנתיים", מסרה דיוגווארדי. "אבל אני מרגישה שזהו זמן טוב לעזוב. אני מאוד גאה להיות מקושרת עם 'אמריקן איידול', זו באמת היתה חוויה מדהימה. אני אסירת תודה ל-FOX, פרמנטל מדיה ו-19אינטרטיינמנט (החברות המפיקות את התוכנית – ע.ש), כמו גם לקאסט, לצוות ולמתמודדים על כל מה שנתנו לי. אני מסתכלת קדימה לאתגר הבא שלי ורוצה להודות לכל מי שתמך בי. בהצלחה לכולם בעונה העשירית".

"קארה היא אחת מכותבות השירים הטובות בעולם", מסר יוצר הסדרה סיימון פולר. "היא היתה מלאת תשוקה ומחויבת ל'איידול' במהלך שתי העונות האחרונות. אני אתגעגע לנוכחותה בתוכנית, אבל אני מצפה לעבודה עמה במוזיקה במשך עוד הרבה שנים".

ג'ניפר לופז במקום?

עזיבתה של דיוגווארדי מצטרפת לזו של אלן דג'נרס, שהודיעה על עזיבתה אחרי עונה אחת. דיוגווארדי הצטרפה לתוכנית לקראת עונתה השמינית, עת הורחב הפאנל משלושה לארבעה שופטים.

כבר במהלך הקיץ נרמז שדיוגווארדי תעזוב מאחר וראשי התוכנית לא מרוצים מתפקודה. כעת, רוב ההימורים הם שג'ניפר לופז אכן תצטרף לתוכנית, שתחל בצילומיה בשבועות הקרובים ותעלה לשידור בינואר.

השינויים מיוחסים לחזרתו של נייג'ל לית'גו לעמדת המפיק הראשי של התוכנית. לית'גו הכריז בעבר שיש לבצע שינויים נרחבים בפאנל השופטים וכעת נראה שהפאנל יורכב מלופז, סולן אירוסמית' סטיבן טיילר ורנדי ג'קסון. שעה קלה לפני תחילת טקס פרסי האמי שנערך ביום ראשון האחרון, אמר לית'גו למנחה התוכנית ריאן סיקרסט כי שמות השופטים בעונה ה-10 של התוכנית יוכרזו בשלושת השבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully