וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין הפריעו לקיומה של הצגה בקאמרי

אייל דץ

6.9.2010 / 22:24

ח"כ בן ארי, איתמר בן גביר ושלושה פעילי ימין נוספים הפריעו במהלך הצגה בקאמרי והוצאו מהאולם על ידי המאבטחים. הקאמרי: "נתלונן בפני יו"ר הכנסת על התנהגותו של בן ארי"

תקרית מביכה אירעה הערב (שני) בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) ושלושה פעילי ימין נוספים, ביניהם איתמר בן גביר, הפריעו לקיומה של ההצגה "אוי אלוהים".התקרית אירעה עשרים דקות לאחר תחילת ההצגה. הפעילים, שרכשו כרטיסים להצגה מבעוד מועד, החלו לקרוא קריאות ביניים לעבר השחקנים כשבן גביר אף קם ממקומו וצועק לעבר השחקנים: "זה מה שאתם לא נותנים לראות באריאל? את הזבל הזה?"

הוא פנה לקהל ואמר:"השחקנים עושים אפרטהייד נגד מתנחלים, מנהלים מדיניות צבועה ודו פרצופית. מה היה קורה אם השחקנים היו אומרים שהם מחרימים את הערבים? מישהו היה דורך כאן"?

.בין פעילי הימין לכמה יושבים באולם פרץ עימות מילולי, כאשר בשלב מסוים התערב שחקן ההצגה עודד תאומי, פנה בזעם למפריעים ואמר: "רק שתדעו לכם שהציעו לי לחתום על המכתב וסירבתי. כשאני רואה אתכם ואת ההתנהגות שלכם עכשיו באמת לא בא לי להופיע שם".בסופו של דבר הוציאו המאבטחים את בן ארי וחבורתו מהאולם לקול מחיאות כפיים של הקהל.

את ההצגה "אוי אלוהים" כתבה ענת גוב וביימה אותה עדנה מזי"א, שתיהן חתומות על מכתב אנשי התיאטרון ואף הופיעו בדיון שהתקיים בנושא בשבוע שעבר בוועדת החינוך של הכנסת.

בקאמרי אמרו בתגובה לאירוע כי: "תיאטרון הקאמרי מוחה על האלימות של חבר כנסת שמנצל את מעמדו כחסין מפני החוק ופוגע בקהל ובשחקנים. אנו נפנה ליושב ראש הכנסת ראובן ריבלין ונבקש את התערבות הכנסת בהתנהגות האלימה של חבר כנסת בישראל. הקאמרי ימשיך להציג ערב ערב במשכנו בתל אביב בשדרות, בקריית שמונה ובאריאל ובכל מקום שיש בו שוחרי תיאטרון ישראלים".

בשלום עכשיו גינו את התנהגותם של פעילי הימין ואמרו כי "'שלום עכשיו' תפנה לקהל שרכש את הכרטיסים להצגה ותציע להם לתבוע אישית תביעה ייצוגית את הפעילים שהתפרעו על הנזק שגרמו במהלך ההצגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully