וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 86

אלון עוזיאל

6.10.2010 / 7:21

בל וסבסטיאן, מרק רונסון, M.I.A, ליל וויין, דרייק, אפילו סיימון לה בון - כולם באו לשדה התעופה כדי לאסוף את הילדים שחזרו מחופשה

Sufjan Stevens / Now That I'm Older - 00:00

Sufjan Stevens. Karl Walte, GettyImages
גיל הזהב. סופיאן סטיבנס/GettyImages, Karl Walte

מאז המדור הקודם שהכיל סינגלים ואלבומים חדשים, גם סופיאן סטיבנס וגם אני הזדקנו. סופיאן התרחק מהאקוסטיקה וחזר לרגש ואני הפכתי אפילו ליותר סקסי מבעבר. המדור ההוא התפרסם כמעט לפני חודש שלם - זמן נצח במושגים של הילדים. כמויות המוזיקה החדשה שהצטברה ואפילו הספיקה לאבד משמעות היא בלתי ניתנת לתפיסה. זה גרם לי לקלל את העובדה שבכלל יצאתי לחופשה, כי ללקט את הרגעים החשובים ביותר של הזמן הזה היה אולי הדבר הקשה ביותר שאי פעם הייתי צריך לעשות.

Former Ghosts / And When You Kiss Me - 04:36

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוסכלים. Former Ghosts/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו שצפינו, מבול השירים החדשים שהגיעו בחודשיים האחרונים מ-Former Ghosts בישרו על אלבום חדש, ולא מזמן הגיעה לה הדליפה. לאלבום קוראים "New Love" והוא מעולה, מלחיץ ומתסכל כמו כל מה שמגיע מהסופר-גרופ המתוסכל הזה (הכולל חברים משיו שיו, זולה ג'יזס ו-This Song Is A Mess But So Am I). קחו, למשל, את המסר של השיר הזה, שמדגיש שזה בכלל לא משנה כמה התחלות ואהבות חדשות יהיו לך בחיים, אתה עדיין תהיה מאוהב גם בה. זה מצחיק כי זה נכון.

Dead Gaze / Take Me Home Or I Die Alone - 08:59

גם ה-Dead Gaze דרמטיים למדי ולא ממש יודעים שמחה מהי, כשהם מכריזים מעל רוקנ'רול פאזי ועמוס אפקטים כי אם היא לא תיקח אותך הביתה, כנראה שתמות לבד. מעניין אם זה דורס את תיאוריית ה"תאכל לבד/תמות לבד", או אם זה פשוט מצטרף אליה.

Titus Andronicus / Anxiety Block - 13:20

פטריק סטיקלס, סולן טיטוס אנדרוניקוס, 2008. Roger Kisby, GettyImages
תנוחו. Titus Andronicus/GettyImages, Roger Kisby

טיטוס אנדרוניקוס מסרבים לצאת מהבלוגים וכל פעם מתקיפים עם פרויקט אחר. הפעם הם הוציאו ספליט עם Free Energy והם שרים על התקפי חרדה. אולי אם הם ינוחו שניה, הם יבינו שהכל די טוב בחיים שלהם.

Deerhunter / Don't Cry - 16:09

ברדפורד קוקס מהלקת Deerhunter. GettyImages
כמו תמונות עירום של קייטי פרי. ברדפורד קוקס מלהקת דירהאנטר/GettyImages

כמו שאפשר להבין מהאלבום החדש של דירהאנטר, החיים של ברדפורד פוקס דווקא בכלל לא טובים והוא נכנס להתקפי חרדה מוצדקים בערך בתדירות שבה צצים תמונות חשופות של קייטי פרי. האלבום - כמו שבטח כבר הספקתם לשמוע - הוא חתיכת יצירה מעולה שעליה צריך להרחיב בכתבה מלאה יותר. מבטיח לקחת את זה עליי, אבל בינתיים, הנה אחד מהשירים שלא עוזבים אותי החודש.

Tim Kasher / I'm Afraid I'm Gonna Die Here - 18:55

טים קאשר. Karl Walter, GettyImages
משבר גיל ה-30. טים קאשר/GettyImages, Karl Walter

גם אלבום הסולו של טים קאשר (קרסיב, דה גוד לייף) הספיק לצאת והוא לא מאכזב בכלל. קאשר מדבר ללב של כל אדם שנמצא איפשהו סביב שנות ה-30 לחייו ומבין שהעולם מצפה ממנו להפסיק להיות ילד. מן הסתם, קאשר לא מתכוון להיכנע לזקנה הבורגנית ללא קרב.

Belle & Sebastian / I Want The World To Stop - 23:40

Belle & Sebastian. Jo Hale, GettyImages
טוב שלא התפרקו. בל וסבסטיאן/GettyImages, Jo Hale

בל וסבסטיאן חזרו עם האלבום הכי מוצלח שלהם מאז שנת 2000. אז נכון, לא מדובר ביצירה מושלמת ומלאה כמו הריליסים הראשונים שלהם (למען השם, יש פה שיר עם נורה ג'ונס), אבל מספיק לשמוע את "אני רוצה שהעולם ייפסק" כדי להודות שהדרישות (גם ממני) שהלהקה הזו תתפרק כבר, לא היו מוצדקות.

Computer Magic / About You - 28:00

דנזי לא מפסיקה להוציא שירים, ומה שבאמת מרשים, זה שכל שיר שלה נשמע קצת אחרת ואיכשהו מתעלה על זה שקדם לו. הפעם היא הביאה לנו - לראשונה בקריירה הקצרה שלה - את שיר האהבה הראשון שכתבה, והוא מגיע לצד אי-פי שלם שאפשר להוריד לגמרי בחינם. בום!

Greatest Hits / Stop And Go - 31:08

יאללה, ש-Greatest Hits יפסיקו לעשות טיזיניג ויוציאו כבר אלבום שלם. כל השירים הקצרים האלו לא רק מצדיקים את השם המבריק שלהם אלא גם רומזים על כך שהאלבום המלא יהיה אחד מהטובים של 2010.

Small Black / Search Party - 33:24

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה סבתא היתה אומרת? Small Black/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמול בלק, שהיו שם כשהצ'ילווייב התחיל, לא מוכנים להודות שהז'אנר גוסס והם החליטו לעשות מסיבת חיפוש לממשיכי הדרך האמיתיים. על זה סבתא שלי אומרת "זה כמו למצוא מחט בערימת שחט".

Maximum Balloon feat. Karen O / Communion

מקסימום בלון זה פרויקט הסולו של דייויד סיטק מ-TV On The Radio, קרן או היא הסולנית של היה יה יז. נראה לי שהשילוב הזה אומר מספיק.

Mark Ronson and The Business Intl feat. Simon Le Bon / Record Collection - 40:25

Mark Ronson And The Business Intl. Fergus McDonald, GettyImages
סופסוף מישהו מרוצה מהאלבום החדש. מרק רונסון וביזינס אינרנשיונל/GettyImages, Fergus McDonald

האלבום המצופה של השנה הגיע ואיתו הדיסים והקללות. הביקורות מאוכזבות והמעריצים הישנים אומרים שזה כבר לא זה. ואני? אני דווקא יחסית מרוצה ולא מסכים עם הירידות הקשות ואפילו לא עם הביקורת של דפנה לוסטיג שהתפרסמה ממש כאן. אז נכון - לא מדובר באלבום מבריק, וכן, כל הסינגלים שקדמו ליציאת האלבום היו יותר טובים מהשירים האחרים שהגיעו איתו; אבל עדיין מדובר בריליס סופר שמח עם לא מעט רגעים מעולים, וחוץ מזה, אני תמיד אקח סינתיסייזרים כשיציעו לי אותם מול חצוצרות, ככה שאני ממש מרוצה משינוי הכיוון של רונסון.

Rye Rye feat. M.I.A. / Sunshine - 44:09

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנסיכה מאחרת את המלכה האם. Rye Rye/מערכת וואלה!, צילום מסך

Rye Rye, הפרודג'י של M.I.A., היא ממש לא הבחורה הכי חרוצה בסביבה. האמת, חשבתי שהיא נעלמה וכבר לא תחזור. אבל עכשיו היא כאן עם קטע חביב ודביק הכולל אירוח של המלכה האם.

Das Racist / Free Jazzmataz - 47:29

Das Racist. Roger Kisby, GettyImages
יותר טובים מגריזלי בר, יותר טובים מג'יי-זי. דאס רייסיסט/GettyImages, Roger Kisby

דאס רייסיסט טוענים שהשיר הזה טוב יותר מ-"Two Weeks" של גריזלי בר ואפילו מ-"Juicy" של ביגי. תהיו אתם השופטים של האמירה הזו, אבל אל תכעסו אם לא תסכימו ועדיין תנו הזדמנות לאלבום החדש והמוצלח שלהם, "Sit Down, Man".

Lil Wayne feat. Drake / Gonorrhea - 51:34

ליל' וויין. GettyImages
ליל וויין/GettyImages

האי-פי החדש של ליל' ויין (שיצא על ידי הלייבל בזמן שהוא בכלא לכבוד יום ההולדת שלו) מכריז בכותרת שלו את מה שאנחנו יודעים כבר ממזמן - "I Am Not A Human Being". ויין הוא חייזר, הוא חי בספרה אחרת ונפגש עם העולם שלנו רק לפעמים. זה גורם לו להיות מדהים ושונה, ולדרייק להפציץ בכל פעם שהוא לידו - כי הוא יודע איזו מין נוכחות יש למנטור שלו.

Nicki Minaj / Right Through Me - 55:53

ניקי מינאג'. GettyImages
היא ודרייק - כמו ביגי ופיית' אוונס בניינטיז. ניקי מינאג'/GettyImages

ואולי דרייק גם מנסה להיות הכי טוב שהוא יכול להיות בשביל להרשים את אשתו החדשה, ניקי מנאג'. פאק, איזה צמד - הם לחלוטין שולטים על עולם ההיפ-הופ המסחרי של 2010. משהו כמו ביגי ופיית' אוונז של אמצע שנות ה-90, רק עם הרבה פחות שומן והרבה יותר פלסטיק.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully