וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקהל יאכל אותי - או שלא"

עינב שיף

11.10.2010 / 8:20

דיאנה גולבי תערוך לראשונה הופעה פתוחה לרוכשי כרטיסים, ולקראת האירוע היא מספרת על הלחץ, חוסר המוכנות לבצע חומרים אישיים ועל שאריות ההיסטריה מ"כוכב נולד 8"

אחרי חודשיים של הופעות סגורות, דיאנה גולבי, זוכת "כוכב נולד 8", תעשה צעד ראשון בדרך להיות אמנית אמיתית בתעשיית המוזיקה הישראלית – גולבי תפתח קופה לראשונה ב-31 באוקטובר במועדון הזאפה בהרצליה, בהופעה שמוגדרת על ידה כ"סגירת מעגל" עם "כוכב נולד". "אני אבצע את כל השירים שהיו בתוכנית, כדי לסגור את המעגל הזה ולצאת למשהו חדש", היא אומרת בשיחה עם וואלה! תרבות. "זה מלחיץ אותי, אבל זה לחץ טוב. זה לא לחץ גמר, כך שאני בסדר גמור".

למה לא תבצעי חומרים אישיים?

"כי אני די בשלבים הראשונים של היצירה ואני מרגישה שהחומרים האישיים לא קשורים כל כך להופעה הזו. אני גם לא כל כך מוכנה, אני רק התחלתי לצעוד לקראת הצד הזה".

בהופעה תארחי את ליבי רן. זה קצת כמו להופיע עם עצמך, לא?

"שמעתי את זה מהרבה אנשים, אבל אני חושבת שזה די תלוי מהצד של מי. אנחנו שני אנשים שונים לגמרי, אבל יהיה כיף".

ליבי רן עם דיאנה גולבי יושבים על בירה. שוקה כהן
היי, אמרו לך שאתה דומה למישהי שאני מכירה? ליבי רן עם דיאנה גולבי/שוקה כהן

לדברי גולבי, אפקט הזכייה בתוכנית עדיין לא תם. "זה עדיין רודף אותי, אנשים עדיין לא יצאו מהגמר", היא אומרת בחיוך. "התגובות מדהימות, אנשים חמים ואוהבים, אבל אולי עוד שבוע הם לא יאהבו אותי, מי יודע. כרגע זה נסבל ואני יכולה לנשום".

מה העצה הכי טובה שקיבלת עד עכשיו?

"וואו, התקלת אותי. הרבה אנשים אמרו לי שלמרות העצות של השופטים, שביקשו ממני לחייך ולהיות רכה יותר ולהיות בעצם כל מה שאני לא, אני צריכה להיות אני, להיות הבחורה שהגיעה לאודישנים. הקהל יאכל אותי או שלא, אבל אני אשאר אני ואם יש אנשים שלא אוהבים את זה, אז חבל. אני בן אדם מאוד חם אם אני רוצה, אבל לפעמים אני לא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully