וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי תקופות לא פשוטות"

עינב שיף

14.10.2010 / 7:30

"אורות" של אברהם טל הגיע למעמד אלבום זהב וטל יודע להעריך את הדרך שעבר. "הייתי צריך לאסוף את עצמי מחדש ולהאמין בעצמי כיוצר עצמאי", הוא אומר לוואלה! תרבות

אברהם טל עוד לא הספיק להתרגל למעמד זמר השנה ויוצר שיר השנה של גלגלצ ("אורות") וכבר הוא צריך להתרגל לתעודה נוספת בארון – טל הגיע בתוך שלושה חודשים למעמד אלבום זהב על מכירת 20,000 עותקים של "אורות", אלבום הסולו השני שלו. "זה לא דבר מובן מאליו שבן אדם יוציא מכיסו 60 שקלים ויקנה אלבום", אמר טל בראיון לוואלה! תרבות לרגל המאורע. "אני מרגיש שזו ממש הצבעת אמון באמן שאתה אוהב. כולם יודעים שאפשר להוריד אלבומים בחינם ובכל זאת אנשים רוצים לתת חזרה לאמן שהם אוהבים וקונים את האלבום".

"הדבר שהכי מרגש אותי בזה שהאלבום הגיע למעמד של אלבום זהב, מעבר להצלחה מסחרית שגם ממנה אני מאושר, הוא זה ששירים שיצאו ממש מתוך חיי ומתוך הלב שלי נגעו בכל כך הרבה אנשים. שמעתי לא מעט אנשים שהאלבום 'אורות' הוא מעין פסקול מחזק בכל מיני תקופות שהם עוברים. זה הסיפוק הכי גדול שיש לי מכל זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווה זהב. עטיפת האלבום "אורות" של אברהם טל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עתה, אחרי שתי הופעות מוצלחות בזאפה אמפי שוני בבנימינה, מתכונן טל לשתי הופעות במועדון הזאפה בתל אביב במסגרת פסטיבל תל אביב למוזיקה (26-27 באוקטובר) וכן להופעה גדולה נוספת, ב-5 בדצמבר, בתיאטרון נגה בתל אביב. "כרגע התוכניות לעתיד הן להופיע כמה שיותר, בכל הארץ ופשוט לחגוג את ההצלחה של האלבום הזה עם כמה שיותר אנשים בכל הופעה מחדש" אומר טל. "בהמשך, כשתיגמר תקופת הטעינה היצירתית, אכנס לאולפן ואתחיל לראות מה צופן לנו בחובו האלבום הבא. כרגע אין לי מושג וגם לא תכנונים וגם טוב שכך. ניתן ליצירה האותנטית והספונטנית לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

התרגלת כבר למעמד שלך כזמר מצליח?

"המצב כל הזמן משתנה כך שלהתרגל למצב נתון זו לא ממש אופציה מבחינתי. במילים קצת יותר פשוטות, אני משתדל וגם די מצליח תודה לאל לא לקחת את ההצלחה הזו כמובנת מאליה. אני יודע שהכל זמני והכל משתנה כל הזמן, ולצד כל זה אני משתדל פשוט ליהנות מכל רגע, בעיקר בהופעות. אני פשוט חוגג עם כל הנגנים החברים שלי את החיים".

"עברתי תקופות לא פשוטות בעיקר מאז פירוק הלהקה, הייתי צריך לאסוף את עצמי מחדש ולהאמין בעצמי כיוצר עצמאי", מסכם טל. "מאז ועד היום עברו שלוש שנים, וכשאני מסתכל על הדרך הזו שנעשתה ורואה לאן זה הגיע היום, זה ממלא אותי אושר אמיתי. להצלחה הזו שותפים הרבה אנשים, שהקהל לא מכיר אבל בלעדיהם כלום לא היה כפי שהוא עכשיו ואת זה חשוב לי להגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully