וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי סאות' פארק מודים: גנבנו את המערכון על 'התחלה'

אייל דץ

24.10.2010 / 11:25

מאט סטון וטריי פארקר הודו כי הסצנה שבה מסבירות הדמויות של "התחלה" את עלילת הסרט, הועתק בחלקיו ממערכון בשם "הדמויות בסרט 'התחלה' לא מבינות את הסרט 'התחלה'" שפורסם באתר CollegeHumor

יוצרי סאות' פארק נתפסו על חם: בשבוע האחרון סערה תעשיית הבידור האמריקאית סביב האפשרות שיוצרי הסדרה הפופלרית העתיקו את הפרק העוסק בסרט "התחלה" ממערכון שכבר פורסם באתר CollegeHumor, שנקרא "הדמויות בסרט 'התחלה' לא מבינות את הסרט 'התחלה'". בסוף השבוע הודו יוצרי סאות' פארק כי הם אכן עשו שימוש במספר משפטים מהמערכון והתנצלו בפני יוצריו.

"זה רק בגלל שאנחנו עושים את התוכנית בשישה ימים והיינו טיפשים וזרקנו את הכול ביחד", אמר מאט סטון, יוצר הסדרה יחד עם טריי פארקר בראיון לניו יורק טיימס. "אבל בסופו של דבר, היו שורות דומות שעליהם היינו חייבים להתנצל".

המערכון המקורי נכתב על ידי דן גורוביץ' ודיוויד יאנג ופורסם באתר CollegeHumor בשני לאוגוסט. המערכון מציג את "גיבורי" הסרט 'התחלה' מנסים להסביר לחבר חדש בקבוצה את מושג "החלום בתוך חלום", נושא שלא היה ברור לרבים מצופי הסרט עצמם. קטע המדובר בסאות' פארק מנסות הדמויות מהסרט להסביר לדמויות מהסדרה את הבסיס העומד מאחורי הסרט, ללא הצלחה כמובן.

"אני בקונפליקט", כתב גורוביץ' בבלוג האישי שלו. "כי אני מעריץ גדול של סאות' פארק, אני מעריץ גדול של טריי פארקר ומאט סטון יותר מכל מי שעובד בעולם הקומדיה. כדי לתת להם ליהנות מהספק אומר שאולי זה היה הומאז' ולכבוד הוא לי. אולי מישהו מצוות הכותבים שלהם הביא את הרעיון ופארקר וסטון לא ידעו מאיפה מגיעים באמת החומרים? או משהו כזה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully