וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: כנסיית השכל - "זכרונות"

26.10.2010 / 6:29

השיר היומי מתוך "שורות של אנשים", אלבומה החדש של הלהקה, הוא גם אחד החשופים שכתב הסולן יורם חזן: "אני לא יודע מאיפה היה לו אומץ", אומר שותפו ליצירה רן אלמליח

יח"צ - חד פעמי

במשך השנים, כנסיית השכל הוציאה לא מעט שירים חושפניים, בהם רן אלמליח ויורם חזן לא היססו לספר על עצמם. גם ב"שורות של אנשים", אלבומה החדש של הלהקה שייצא ביום חמישי לחנויות, ישנם טקסטים כאלו ואחד מהם הוא "זיכרונות" לו ניתן להאזין כאן לראשונה. "כשהתחלנו לכתוב שירים לאלבום, בדיוק נפרדתי מחברה", הוא מספר. "הפרדה הזו לקחה אותי למקומות כאלו...יש אנשים שמשווים פרידה למוות ואני ערבבתי את שני הנושאים".

כנסיית השכל - זיכרונות.
לפעמים לא יודעים מה הסיבה. כנסיית השכל

"השיר הזה גם מדבר על תחושת האבל שיש בפרידה וגם על חוסר הבהירות שיש בסיבות לפרידה", מוסיף חזן. "משם השורה 'נפרדנו בגלל השמש' – פשוט לפעמים אין לך הסבר ללמה אנשים נפרדים, כמו שאין סיבה לחיבור ביניהם".

"זה שיר די קשה", אומר אלמליח. "כשמכירים את יורם ויודעים מאיפה זה בא, מבינים שזה ממש טקסט חושפני. לא יודע מאיפה היה לו את האומץ לכתוב ככה, אני בחיים לא הייתי מעז".

גם מחר יושמע בוואלה! תרבות שיר מתוך "שורות של אנשים", האלבום החדש של כנסיית השכל שייצא ב-28 באוקטובר לחנויות. ב-18 בנובמבר תערוך הלהקה מופע מיוחד במועדון הזאפה בתל אביב, בו תנגן את כל שירי האלבום מההתחלה ועד הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully