וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קונאן" תשודר בישראל בערוץ HOT קומדי סנטרל

עינב שיף

26.10.2010 / 9:26

תוכניתו החדשה של קונאן אובריאן תגיע בינואר לישראל, לאחר שערוץ קומדי סנטרל החדש של HOT רכש את זכויות השידור שלה. התוכניות ישודרו בהפרש של יממה

הישג ראשון לערוץ HOT קומדי סנטרל: הערוץ רכש את הזכויות לשידור התוכנית "קונאן", תוכנית האירוח החדשה של קונאן אובריאן ברשת TBS, שתעלה ב-8 בנובמבר. הערוץ, בהפקת ענני תקשורת, יחל את שידוריו בינואר והתוכניות של "קונאן" ישודרו בהפרש של יממה משידוריהם בארצות הברית.

מ-HOT נמסר כי במקרה והערוץ יעלה בזמן פגרה של התוכנית - ישודרו תוכניות ישנות של "קונאן". ב-HOT ציינו בסיפוק כי עתה, ללערוץ יהיו שתי תוכניות אירוח מרכזיות בארה"ב, של אובריאן וג'ון סטיוארט מקומדי סנטרל האמריקאי, אשר למעשה מתחרות זו בזו בארה"ב.

"קונאן" היא תוכניתו החדשה של אובריאן לאחר הריב המתוקשר עם NBC, במסגרתו הודח מהגשת "תוכנית הלילה" היוקרתית של הערוץ לטובת שובו של ג'יי לנו אל כס המנחה. מאז, יצא אובריאן למסע הופעות מחוף לחוף שכלל סטנד אפ, מערכונים ומוזיקה. לאחר חתימת החוזה המפתיע עם רשת TBS, החל אובריאן בצילום שרשרת פרומואים שזכו למחמאות רבות. כמו כן, פורסמו האורחים הראשונים של אובריאן, ביניהם ג'ק ווייט, טום הנקס וג'ון האם. באחרונה נרמז כי ג'ק ניקולסון יסיים את סרבנות האירוח שלו ויגיע לתוכנית הבכורה.

ערוץ HOT קומדי סנטרל נועד להחליף את ערוץ ביפ הוותיק, שיירד מהמסך לאחר עשור. חברת הכבלים HOT החליטה להורידו בשל רייטינג לא מספק, מה שיצר סכסוך מתוקשר עם הזכיינית קשת. לעורך הראשי של הערוץ מונה אוהד אשכנזי והוא עתיד לשדר תכנים מערוץ קומדי סנטרל האמריקאי וכן הפקות מקור ישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully