וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: כנסיית השכל - "מים שקטים חלק ב'"

28.10.2010 / 12:13

שבוע חשיפות השירים מאלבומה החדש מגיע לסיומו עם שיר אחרון מתוכו. "אני מרגיש שזה האלבום הכי חשוב שלנו", מסכם הסולן יורם חזן

יח"צ - חד פעמי

היום (חמישי) מגיע לסיומו ספיישל חשיפות השירים מתוך "שורות של אנשים", אלבומה החדש של כנסיית השכל שמגיע לחנויות. וואלה! תרבות חותמת את הספיישל עם "מים שקטים חלק ב'", שיר שכתב והלחין רן אלמליח שגם מבצע את השיר. "אני מאד אוהב את איך שרן שר", מספר יורם חזן. "ניסיתי במהלך ההקלטה לעשות לו קולות והרגשתי שזה סוג של כל המוסיף גורע".

"השיר הזה זורק אותי גם לימים האחרונים של המיקסים", מוסיף חזן. "אני שומע את השיר ונזכר איך שכבתי באפיסת כוחות על הספה באולפן והשיר ברקע. זה מזכיר לי את החוויה האינטנסיבית והבלתי נשכחת הזו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה בחוץ. עטיפת האלבום "שורות של אנשים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מרגיש שזה האלבום הכי חשוב שעשינו", מסכם חזן. "אחרי ההצלחה של 'אוטיוביוגרפיה', רצינו לשנות והכניס עוד עניין מוזיקלי סביבנו ואני חושב שדי הצלחנו, אבל ימים יגידו. העובדה שהכנסנו שלושה מפיקים מוזיקליים, דניאל זייבלט, ירון כהן ומשה בעבור, גרמה לי להתאהב בשירים מחדש, התאהבות שליוותה אותי בכל תהליך העבודה. אמנם לעשות אלבום שאתה מאוהב בו זה מסוכן, אבל נראה. אני אופטימי".

"שורות של אנשים" נמצא כאמור בחנויות וב-18 בנובמבר תבצע הלהקה את שיריו מהתחלה ועד הסוף בהופעה מיוחדת בשם "Live Streaming" שתיערך במועדון הזאפה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully