וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי מיכאל ויוסי פולק הצטרפו למכתב החרם על אריאל

8.11.2010 / 17:34

אחד הסופרים הנחשבים בישראל צירף את חתימתו למכתב המפורסם, לצד פולק, השחקנית עינת ויצמן, הסופרת אלונה קמחי ועוד. פולק לוואלה! תרבות: "השרה לבנת רק מאיימת"

הסערה שפרצה עם פרסום מכתב האמנים לשחקנים העתידים להופיע הערב (שני) בהיכל התרבות באריאל הביאה מספר יוצרים נוספים להוסיף לו את חתימתם, בראשם הסופר סמי מיכאל. מיכאל, שלא חתם עד כה על המכתבים בנושא אריאל ורק תמך בזכותם של המוחים למחות, הצטרף לנוסח המכתב שפורסם ביום שישי, הקורא לשחקני התיאטרון שלא להופיע במקום.

עתה, עומד מספר החותמים על 50 ובין השמות שנוספו נמצאים גם השחקנית עינת ויצמן, הסופרת אלונה קמחי, הסופר וחוקר הספרות פרופ' נסים קלדרון ועוד. גם השחקן יוסי פולק, שחתם על המכתב הסירוב הראשון, החליט עתה להוסיף את חתימתו למכתב השני בעקבות המחאה שהתעוררה. "אני לא שיניתי את דעתי", אמר פולק לוואלה! תרבות. "אני מעולם לא הופעתי ולעולם לא אופיע שם. גם לנסוע דרך המקומות האלו אני לא מוכן".

"השרה לבנת רק מאיימת וצועקת", הוסיף פולק בקשר ליוזמה של שרת התרבות לחייב את התיאטראות להופיע בכל רחבי הארץ אם ברצונם לזכות בתמיכה ממשלתית. "הרי התיאטראות הסכימו מראש להופיע בכל מקום, אז מה היא בעצם רוצה? היא כנראה רק רוצה להישמע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully