וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמוס היה דקל זקוף וגאה"

אמילי גרינצווייג

10.11.2010 / 15:02

הבמאי רני בלייר, ספד לחברו השחקן עמוס לביא, שהובא למנוחות. בנותיו: "אתה האבא הכי אמיתי, צנוע, אוהב ומתחשב"

נמרוד סונדרס

(צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: רן צימט)

מאות מלווים בשעה זו את השחקן עמוס לביא, שהובא למנוחות היום (רביעי) בבית הקברות ירקון בתל אביב. לביא הלך לעולמו אמש (שלישי) לאחר מאבק במחלת הסרטן ובשעה 14:00 הוצב ארונו באולם אריסון של תיאטרון הבימה בתל אביב, שם זכה הציבור לעבור על ארונו ולחלוק לו כבוד אחרון.

בנותיו של עמוס לביא. נמרוד סונדרס
פרידה בדמעות. אלה, בתו של לביא/נמרוד סונדרס

ראשון הדוברים היה ערן סבאג, שאמר "לצערי הרב הקדוש ברוך הוא זימן לי רק שלוש שנים להיות חבר לו, שלוש שנים של חברות עמוקה שלאורכן חברו נפש לנפש. הוא היה החבר הכי טוב שלי, הוא היה מורי ורבי".

ערן סבאג. נמרוד סונדרס
קשה לדבר עליו בזמן עבר. ערן סבאג/נמרוד סונדרס

"אתה האבא הכי אמיתי, צנוע אוהב ומתחשב", אמרו בנותיו של לביא בבכי, כשבקהל נוכחות אימהותיהן, ביניהן השחקנית אוולין הגואל. בנו של לביא, ליר, ביצע את השיר "אבא" של שלומי שבת. מירי מסיקה ביצעה את השיר "אהובי" מהסדרה "מעורב ירושלמי", בה גילם לביא את בעלה של מסיקה. "עמוס עם החיוך, תמיד היה נשמה, מלטף ומחבק", ספד לו רני בלייר, הבמאי שעבד עמו במספר הזדמנויות, האחרונה שבהם היתה בסדרה "אדמה" שטרם שודרה. "אנחנו האמנים, הרועים בשדות הנשמה, מנסים לשרוד את אי הוודאות הזה. עמוס היה כעץ בתוך השדה, דקל זקוף וגאה. עץ השדה שלי כאדם".

אוולין הגואל. נמרוד סונדרס
אבדה גדולה. אוולין הגואל, אשתו לשעבר של לביא/נמרוד סונדרס

"יותר מארבע שנים היינו בעל ואישה על הבמה ואמרתי לך אתה הבעל הכי יפה שהיה לי", אמרה השחקנית ליאורה ריבלין. "כולך שקט, צניעות ורוחב לב אינסופי". השחקן איציק ויינגרטן אמר: "רק לפני כמה ימים שיחקת על הבמה הזו ואני נפרד ממך בשם כל אוהביך, חברים בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, שראו אותך ממלא תפקידים מופלאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully