וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרק סרק סרק

דרור רפאל

11.11.2010 / 7:00

מה בין לריסה טרימבובלר ל"מיין קאמפף", בין פמלה אנדרסון לרשות הדואר, בין אפרים שמיר לפייסבוק, ובין מיקי ויעקב למזרקה? רק דרור רפאל יודע

מי יקרא את הספר של לריסה טרימבובלר?

לריסה טרימבובלר כתבה את "סף הפחד" על התאהבותה ביגאל עמיר וחייה עם הרוצח. היא לא באמת חיה איתו, הוא בכלא. בעל בכלא זה נח. את בטוחה שבעלך לא בוגד בך. הגרביים לא פזורים בסלון, על המושב של אסלת השירותים אין טיפות. נשואה לו, אבל רק את מפעילה שיקול דעת בנושאים של הבית. חיי נוחות.

לריסה היא אישה שמעניין לדעת מה עובר לה בראש, אבל לא באמת אפשרי לקנות את ספרה. כמו "מיין קאפמף" שתמיד מעניין לדעת מה כתוב שם אבל אף אחד לא מרשה לעצמו לעיין בו. נקווה שספרה לא יימכר בחנויות הספרים המובחרות, ושלא יוצג על מדף האוטוביוגרפיה אלא על מדף ספרי האימה והזוועות. יגאל רצח את השלום, לריסה רוצחת את השלווה.

איך הגעתי לחטט בפרופיל של אפרים שמיר בפייסבוק?

אפרים שמיר מטופל אצל רופא שיניים במשך שעתיים וברקע – שירים של שלמה ארצי. בפייסבוק שלו, שמיר מעדכן שהקידוחים של הרופא נעימים מהחפירות של ארצי. שמיר הוא איש חביב, אך נדמה שגם אם נתאמץ, לא נוכל למצוא מספיק שירים שלו (לבד) שימלאו שעתיים.

מה שמדהים הוא שלאפרים שמיר יש פרופיל בפייסבוק. ידוע ששמיר הוא חבר בחברת עצמו, וטוב לו, ובכל זאת יש לו 4,067 חברים. חלקם כותבים לו על הקיר שכל הכבוד שאמר את האמת שלו. אחת החברות שלו היא ירדנה ארזי. כזכור כתב עליה שמיר את "נכון את יפה".

אני מחטט בפרופיל של אפרים שמיר בפייסבוק ומרגיש שהגעתי לתחתית. כמו עני המחטט בסוף יום בפחים שבפאתי השוק, מנסה לקושש פוסטים, תגובות ולייקים על דברים שאפרים שמיר פרסם. משהו אחר חייב לקרות. אני לא רוצה להיכנס לפייסבוק של אפרים שמיר יותר. אלוהים, עשה שאלו יהיו הדקות האחרונות בחיי שאני נמצא בפרופיל של אפרים שמיר. בבקשה.

למה נשלם מס על חבילות מחו"ל?

בקרוב נאלץ להיפרד מ-35 שקלים בכל פעם שנקבל חבילה מחו"ל. מין קנס על ההנאה שבקבלת דואר מארצות הים. גם אם שווי המוצר הוא דולר ועשרה סנט – מגן לאייפון, למשל – נצטרך לשלם. התכולה מחו"ל כל כך זולה, והמס כל כך יקר. ממש כמו פמלה אנדרסון.

תכולה זולה מחו"ל והמחיר יקר. היא עצמה לא מבינה למה מתלהבים ממנה אם הדבר הפרודוקטיבי האחרון שעשתה היה לרוץ על חוף הים בשנות ה-90. בישראל מקדישים לה ספיישלים, תוכניות בצפיית שיא. היא שופטת ב'רוקדים עם כוכבים'. אקי אבני יוצא מגדרו. מתלהב. ממה הוא נשפך לעזאזל?

ההתלהבות מאנדרסון פרובינציאלית, מדכאת. מדובר בגיבורת תרבות ששתי התכונות הבולטות שלה הן יכולת משחק גרועה וחיוך מזויף (על שתי התכונות שאתם חושבים מיותר לדבר). דליה מזור מרשימה פי כמה מאנדרסון.

ההתרפסות, ההתלהבות וההתרגשות מביקורה הן תכונות שיש להתבייש בהן. הן עולות לנו הרבה יותר מ-35 השקלים שייגבו מאיתנו עבור החבילות הזולות מחו"ל.

כמה האולפן דינמי, ועד כמה החדשות לא?

חדשות 10 עברו לאולפן דינמי. הם הכריזו על המעבר לאולפן החדש בשלטי חוצות ובפרסומות ענק בעיתונים. בימים האחרונים מהדורת חדשות 10 נראית בהיפר ונטילציה. תזוזות מסכים, קטעי וידיאו משודרים במקביל מאחורי מיקי-יעקב שיושבים ליד שולחן קינטי. כמו המזרקה של אגם, רק חסר מים שישפריצו מהלוע של מיקי חיימוביץ.

האולפן דינמי אבל החדשות סטטיות. אין שלום, יש איום ועוד אמא רצחה את שתי הבנות שלה. והכתובת כמו תמיד היתה על הקיר, אבל הקיר סטאטי. אם הקיר היה קצת יותר דינמי, היו רואים את הכתובת יותר אנשים, ואז אולי הרצח היה נמנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully