וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים כרטיסים למופע המחווה לג'ון לנון?

23.11.2010 / 13:00

משינה, אסף אבידן, אפרת גוש ואמנים רבים נוספים ישתתפו במופע מיוחד לזכרו של החיפושית המנוחה, ואתם יכולים להיות בין המאושרים שיקבלו מאיתנו במתנה כרטיס זוגי למופע

הסרט "נער משום מקום", שיצא מוקדם יותר השנה, המחיש לעולם עד כמה לא פשוטה היתה ילדותו של ג'ון לנון. לכן, זה רק מתבקש שבמלאת 70 שנה להולדתו ו-30 שנה להירצחו, תהיה זו עמותת פתחון לב שתרים את הכפפה ותערוך מופע מחווה מיוחד לזכרו של חיפושית המנוחה.

משינה, מירי מסיקה, היהודים, מאור כהן, ירמי קפלן, אפרת גוש, אסף אבידן, שאנן סטריט, שלומי שבן, יזהר אשדות, חמי רודנר, קרן פלס, שלמה גרוניך, משה לוי והמג'יקל מיסטרי טור יהיו בין האמנים שייקחו חלק ויבצעו שירים של לנון מימי הביטלס ומתקופת הסולו שלו. המופע, שהכנסותיו קודש לעמותת פתחון לב, יתקיים ב-20 בדצמבר בהיכל התרבות בתל אביב - ואתם יכולים להיות שם.

בשלושת הימים הבאים, וואלה! תרבות תחלק תשעה כרטיסים זוגיים למופע (שלושה בכל יום) לראשונים מביניכם שיענו נכון על השאלה הלא-פשוטה שמופיעה בתחתית העמוד. אם אתם מעוניינים להשתתף בתחרות, כל שעליכם לעשות זה לרשום את התשובה שלכם בתיבת הטקסט החופשי שמופיעה למטה ולשלוח אותה תוך מילוי כל הפרטים הנדרשים (שם מלא, תאריך לידה, טלפון, כתובת למשלוח דואר וכו'). שלושת הגולשים הראשונים בכל יום שיענו נכון על השאלה יזכו בכרטיס זוגי למופע. גולש שלא ימלא את הפרטים המלאים לא יוכל להשתתף במבצע.

והשאלה היא:

מה הקשר בין ג'ון לנון לבין הסרט "קיק אס"?

(מי שלא זוכה, יכול לקנות כרטיס בלינק למטה או בטלפון 03-5576000. כל ההכנסות, כאמור, קודש לפתחון לב)

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון לנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully