וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקני צפת יתאחדו להופעה בהרכב המקורי

עינב שיף

26.11.2010 / 14:12

הלהקה בראשות מאור כהן מממשת את הבטחתה והיא תופיע ל"ג'אם חופשי" באוזןבר בת"א ביום שבת הקרוב, 27 בנובמבר, בעקבות צילומים לסדרה של ערוץ 8

זה קורה: זקני צפת יתאחדו להופעה אחת בהרכב המקורי שלה מתחילת שנות ה-90, כך מפרסם מועדון האוזןבר בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. הלהקה תופיע במועדון ב-27 בנובמבר, עם מאור כהן, יוני בן טובים, רע מוכיח ואורן לוטנברג. ההופעה מוגדרת על ידי הלהקה כ"ג'אם חופשי" והיא תיערך בחצות וכרטיס כניסה אליה יעלה 50 שקלים.

לוואלה! תרבות נודע כי ההחלטה על ההופעה הספונטנית נוצרה בעקבות צילומי החברים לסדרה של ערוץ 8 בעקבות האלבומים הגדולים של המוזיקה הישראלית, בהם אלבום הבכורה של זקני צפת. ערוץ 8 יזם את הבאתו של בן טובים מלונדון, בה הוא חי, לאחר שהרעיון לאיחוד ספונטני עלה תוך כדי הצילומים. את הסדרה עורך יואב קוטנר ומביים אותה אבידע לבני. נורמה הפקות של אסף אמיר היא מפיקת הסדרה.

בעבר, הלהקה היתה אמורה להתאחד ולהיות המופע הפותח של מאדהאני עם ביקורה בישראל ב-2009, אולם ביטלה את ההופעה זמן קצר לפני כן. בראיון לוואלה! תרבות אמר מאור כהן כי החברים מעוניינים מאד לערוך הופעה יחדיו, אול הם מחכים לבן טובים, שיגיע לישראל.

זו תהיה הפעם הראשונה שבה זקני צפת מתאחדים מאז 2004, אז הופיעו בפסטיבל ניצנים אך לא בהרכב המקורי. הלהקה הוקמה בתחילת שנות ה-90 כשהליין אפ הראשוני של הלהקה שרד את אלבום הבכורה המבריק ולאחריו עזבו מוכיח, בן טובים ולוטנברג את הלהקה.

עדכון ראשון: חמישי, 23:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully