וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברי סחרוף, שאנן סטריט וקובי אוז בפסטיבל פיוט חדש

עינב שיף

30.11.2010 / 9:00

"זמן פיוט" הוא אירוע בן שלושה ימים ושלושה מופעים שיוקדש לפיוטים יהודיים בלחנים מקוריים. בין השאר יועלה בו מחדש המופע "אדמי השפתות" של סחרוף ורע מוכיח

פסטיבל פיוטים נוסף יוצא לדרך: "זמן פיוט", פסטיבל בן שלושה ימים, יקיים שלושה מופעים מיוחדים שבמרכזם הפיוט היהודי שייתמך בלחנים מקוריים. הפסטיבל, פרי יוזמה של מרכז ברודט לתרבות יהודית בשיתף בית הלל, הגורם המוביל בהנחלת הפיוטים במוזיקה הישראלית, יתקיים בין התאריכים 28-30 בדצמבר באודיטוריום מרכז ברודט בתל אביב וכן באולם קלצ'קין במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.

בערב הראשון, שיתקיים במרכז ברודט, יופיעו קובי אוז, שאנן סטריט ומורין נהדר בערב "פיוטים מגולגלים בתוך נייר עיתון", בו יבצע אוז שירים מפרויקט "מורה נבוכים", סטריט ונהדר יבצעו את "נפשי" מאלבום הסולו של סטריט (במקור משתתפת בשיר חוה אלברשטיין) ונהדר תבצע פיוטים ממסורת יהדות אירן. בערב השני, שייערך במוזיאון ארץ ישראל, יעלו ברי סחרוף ורע מוכיח את המופע של "אדומי השפתות", אלבומם המשותף המורכב משירי אבן-גבירול. בערב השלישי שייערך במרכז ברודט, יופיעו ג'קי לוי ולהקת המדרגות במופע "ידידי הצחקת", שיכלול שירים ודיבורים על פיוטים ישנים ועכשוויים.

יש לציין את מחירי הכרטיסים הנוחים לפסטיבל – 40 שקלים למופעים של אוז, סרט ונהדר וכן לזה של לוי והמדרגות, ו-20 שקלים בהצגת תעודת סטודנט. המופע של סחרוף ומוכיח, שכרטיס אליו בהופעות רגילות חצה את קו 100 השקלים, יעלה הפעם 80 שקלים לקהל הרחב ורק 60 שקלים לסטודנטים. ניתן להזמין כרטיסים במשרדי הקסטל בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully