וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק אנגלי לגרדיאן: "עפרה חזה נדבקה באיידס מעירוי דם"

עינב שיף

11.12.2010 / 16:23

בכתבה בעיתון האנגלי על הזמרת המנוחה, טען המפיק שבעלה של חזה, דורון אשכנזי, אמר לו כי חזה נדבקה במחלה בעקבות עירוי דם שקיבלה בטורקיה בעקבות הפלה. יאיר חזה: "אני לא מאמין לזה"

טענות חדשות בנוגע לנסיבות הידבקותה של עפרה חזה במחלת האיידס: בכתבה שפרסם הגרדיאן אודות הזמרת שמתה לפני למעלה מעשור לקראת תוכנית רדיו שתשודר לזכרה, טוען המפיק האנגלי קרייג ליאון, עמו עבדה הזמרת, כי בעלה של חזה, דורון אשכנזי, סיפר לו על נסיבות הידבקותה במחלה:

"אשכנזי סיפר לי שחזה נדבקה מעירוי דם שקיבלה בבית חולים טורקי לאחר שעברה הפלה", סיפר ראסל לכתב הגרדיאן פטר פפידס. ליאון אף השמיע לכתב שירים של חזה שמעולם לא פורסמו, ככל הנראה שירים מהסשנים של חזה עם המפיק רן אביב ושלא יצאו עקב הסכסוך המשפטי אודות עזבונה של הזמרת.

דבריו של ליאון עומדים בסתירה לדברים שאמרו בעבר בני משפחת חזה, שטענו כי אשכנזי, שמת קצת יותר משנה לאחר חזה, הוא זה שהדביק את חזה במחלה. תוצאות נתיחת גופתו של אשכנזי מעולם לא פורסמו.

"קראתי את הכתבה והבנתי שדורון אשכנזי סיפר למפיק קרייג ליאון, שעפרה נדבקה באיידס בעירוי דם כשעשתה הפלה. אני לא מאמין לסיפורים השקריים שלו", אמר בתגובה יאיר חזה, אחיה של עפרה. "לדורון היו הרבה בחורות שיצא איתן לפניה. ולאחר מותו סירבה משפחתו לפרסם את תוצאות הבדיקה. השאלה המתבקשת מדוע דורון אשכנזי סיפר למפיק זר אודות מחלתה ולא מספר למשפחתה ולרופאים? האמנם שמר על פרטיותה?"

את תגובתו של מוני אשכנזי, אחיו של דורון, לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully