וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 96

אלון עוזיאל

15.12.2010 / 10:58

השבוע, הילדים עפו על הסופרגרופ החדש עם החברים מארקטיק מאנקיז, השרלטנז והליברטינז, וגם על ההפתעות מבק והסטריטס. שמח

Milky Wimpshake / Itchy Feet On A Tuesday Night - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם המבוגרים אוהבים את Milky Wimpshake/מערכת וואלה!, צילום מסך

מילקי ווימפשיימפ זו אחת מהלהקות האהבות עליי בעולם, אבל הייתי בטוח שהם הפסיקו לפעול כבר לפני מספר שנים - אפילו הכנסתי אותם פעם בפינה "מה שהמבוגרים אוהבים". בגלל זה הייתי ממש מופתע ומאושר כשפתאום אלבום חדש שלהם בשם "My Funny Social Crime" הופיע בקורא ה-RSS שלי. מדובר בלהקת Pאנק-פופ עם הפקת לואו-פיי רזה שמשקיעה בטקסטים ממש מוצלחים ומפוצצי חמידות על מעמד הביניים.

השותפה שלי בכלל אמרה בזילזול שלסולן יש את הקול של הבחור מביט-69, אבל לא אתן לה להרוג את המסיבה. בכל אופן, כיאה ללהקה שחבריה בשנות ה-30 המאוחרות, כבר כמעט ואין Pאנק במוזיקה שלה - והשיר שנבחר לפתיחת המיקס הוא בכלל שיא הרוך - אבל לשמוע אותם עדיין עושה טוב, ככה שלגמרי מותר להם להיות עדינים.

The Babies / Run Me Over - 03:41

Cassie Ramone מלהקת The Babies. Michael Buckner, GettyImages
שיהנו מהספק. The Babies/GettyImages, Michael Buckner

יש שיגדירו את הבייביז כלהקת אינדי-סופרגרופ, כי מרכיבים אותם אנשים מויויאן גירלס ו-Woods. לדעתי להגדיר אותם כך זה קצת אובר-סטייטמנט, אבל בגלל שהסינגל הראשון שלהם הוא רוקנ'רול כל כך מוצלח, ניתן להם ליהנות מהספק.

The Bottletop Band / The Fall Of Rome - 06:16

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופרגרופ אמיתי. The Bottletop Band/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק בכדי להבין מה ההבדל בין סופרגרופ אמיתי לבייביז, קבלו את הסינגל הראשון של הבוטלטופ בנד - להקת ענק שכוללת בין היתר את קארל באראט (ליברטינז), גראף רייס (סופר פרי אנימלס), דרו מקוניל (בייבישמבלס), טים ברגיז (שרלטנז), אלייזה דוליטל, VV בראון, מט הלדרס ואנדי ניקולסון (שניהם מארקטיק מאנקיז).

Wise Blood / Loud Mouths - 10:08

כל קטע של Wise Blood נשמע אחרת לגמרי והמכנה המשותף היחיד הוא המוצלחות של השירים. בשיר החדש שלהם, Loud Mouths, יש עירבוב בין אווירה א-לה פרינס לצלילי צ'יל-ווייב עם טוויסט של 2011.

Dent May / Holiday Face - 12:24

Dent May. Andy Sheppard, GettyImages
מי בא לסנטה? Dent May/GettyImages, Andy Sheppard

אם המדור הקודם לא הכניס אתכם לרוח הכריסמס אז אולי שיר החג המתקתק של דנט מיי יעשה זאת. אם גם זה לא יעבוד, כנראה שלא אכפת לכם מיום ההולדת של המושיע.

Neon Indian / Children of the Revolution - 15:36 Toro Y Moi / Still Sound - 18:27

ניאון אינדיאן. Ethan Miller, GettyImages
חזרו מהמתים. Neon Indian/GettyImages, Ethan Miller

אחרי ששנת 2009 היתה השנה של הצ'יל-ווייב, 2010 הביאה לנו את הצ'ילוייב-משהו-משהו ומנהיגי התנועה המקורית (המקורית של העשור, לא של האייטיז) נשארו קצת מאחור והם לא אהבו את זה - לכן, ממש לקראת סיום השנה שני השחקנים המרכזיים בז'אנר זרקו עלינו קטעים חדשים - נאון אינדיאן צצו מהמתים עם קאבר לטי-רקס, וטורו ווי מוי הביא אותה בשיר חדש ומעולה.

The Go! Team / Voice Yr Choice - 22:45

להקת The Go! Team. Jason Kempin, GettyImages
אלבום שלם וקופצני. The Go! Team/GettyImages, Jason Kempin

בערך שעה אחרי ששלחתי את המדור של שבוע שעבר, הגיע שיר חדש של דה גו! טים, ביחד עם בת'ני מבסט קוסט. זה כאב, כי שיר כזה הוא לגמרי מה שהילדים תמיד מבקשים ממני לשים ועכשיו, שבוע שלם אחרי, לאף אחד כבר לא ממש אכפת.

בגלל זה, כשדלף האלבום החדש והמלא של דה גו! טים, "Rolling Blackouts", הייתי מרוצה - זה ביטל את הדילמה של "האם להכניס שיר ישן שאיבד את הרלוונטיות שלו", כי עכשיו יש מלא קטעים אחרים ומוצלחים לא פחות של הלהקה הקופצנית הזו בכדי לשלב במיקס.

Lykke Li / Get Some (Beck Remix) - 26:14

ליקה לי. Toni Passig, GettyImages
קלה להשגה. ליקי לי/GettyImages, Toni Passig

ליקי לי רכבה על הסלאט-ווייב השבוע, וקפצה בין מיטות - בהתחלה קיבלנו את הרימיקס שמייק די מהביסטי בוייז עשה לה, ועכשיו את הגרסה המקבילה של בק. שוודיות, הן תמיד היו קלות להשגה.

The Drums / Me & the Moon (Matthew Dear Remix) - 30:59

הדראמס בהופעה בישראל. נמרוד סונדרס
הבום! של השבוע. The Drums בהופעה בארץ/נמרוד סונדרס

הבום! של השבוע הוא ללא ספק הרימיקס שמת'יו דיר עשה לדראמס. יש בקטע הזה כל כך הרבה שכבות שונות של מלודיה, ורבדים שלמים של מוזיקה מדהימה שכמעט ולא שומעים. אני לא מגזים - מדובר ברימיקס מושלם.

Tyskerhar / Oh - 38:11

אני לא בטוח על מה בדיוק Tyskerhar שרים פה, אבל ביט הסינתי הדרמטי, שמתנגש עם הפזמון שמדמה צווחות של קוף, הוא ממש כיפי.

The Streets / Going Through Hell (Diplo Remix) - 41:39

דה סטריטס. Graham Denholm, GettyImages
The Streets/GettyImages, Graham Denholm

האמת, השיר המקורי של הסטריטס (שהוא גם הסינגל החדש שלו) יותר מוצלח מהרימיקס של דיפלו - אבל נכון לכתיבת שורות אלו, עוד לא ניתן היה להשיג אותו באיכות טובה, ותכלס, גם הרימיקס של דיפלו לא כזה מכה כל עוד מתעלמים מהחצי הממש ערסי שהוא הכניס שם באמצע.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully