וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'יי Actress יתקלט בישראל

שני גורקביץ'

22.12.2010 / 9:00

היוצר האלקטרוני הבריטי דרו קניגהם יופיע בת"א ב-30 בדצמבר, במסיבת ההשקה של גיליון חדש של מגזין האמנות פיקניק

ביום חמישי ה-30 בדצמבר תיערך הופעה של היוצר האלקטרוני והדי ג'יי הבריטי Actress (דרן קניגהם) בבית העיר בתל אביב, לרגל השקת התערוכה "פיקניק בבית העיר", הנערכת לרגל צאת הגיליון החמישי של מגזין האמנות פיקניק.

קניגהם הוא מפיק בולט ובעל הלייבל Werk Disc, שחתום על הפקת אלבומים ליוצרים כגון: Zomby, Lone, Lukid, Disrupt. ועוד. Actress כבר הוציא מספר דיסקים עם חומרים משלו, והשנה הוציא אלבום נוסף בלייבל Honest Jon's שהקים סולן להקות בלר והגורילאז, דיימון אלברן. האלבום זכה לביקורות משבחות ואף נכלל במספר רשימות סיכומי שנה של מגזיני המוזיקה המובילים. הסט יוקלט ויועלה לאתר של בית העיר כפודקאסט הפותח, בשורה של סטים שיועלו לאתר מדי יום בשיתוף פעולה עם טבק ופיקניק.

הסט של אקטרס ייערך כחלק מחגיגות "פיקניק בבית העיר", אירוע פתיחת 2011 של בית העיר שישיק גם את הגיליון החמישי של המגזין. באירוע תוצג תערוכת דימויים מתוך הגיליון החדש ומתוך גיליונות קודמים של המגזין וכן ייערכו מפגשי אמן בכל יום שישי עם יוצרים נבחרים, שיספרו לקהל על תהליך עבודתם וכן יופיעו בקצרה. בנוסף, כל יום שישי בין השעות 15:00-17:00 יתקלטו די ג'ייז שונים עבור הקהל שיגיע לתערוכה. התערוכה תיפתח ב-30 בדצמבר ותינעל ב-26 במרץ ומפגשי האמן יחלו מה-7 בינואר ועד לנעילת התערוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully