וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדליין הוליווד: כשלים בתפקוד של אבי לרנר באיגוד האינדי

22.12.2010 / 16:12

המגזין מפרסם כי 2 חברות הפקה דורשות להדיח את לרנר מתפקידו כסגן יו”ר איגוד המפיקים העצמאיים, בשל התנהלות חברה שרכש. לרנר: ”שלא יצביעו בעדי בבחירות הבאות”

שתי חברות הפקה עצמאיות מצרפת ובריטניה קובלות על התנהלותו של אבי לרנר, מפיק הקולנוע הישראלי, ודורשות להדיחו מתפקיד סגן יו"ר איגוד המפיקים העצמאיים בהוליווד, כך מדווח היום (רביעי) האתר דדליין הוליווד.

החברות, Hanway Films הבריטית ו-Celluloid Dreams מצרפת, טוענות כי החברה שרכש, First Look, חייבת להם כספים רבים. לדברי האתר, החברה הכריזה על פשיטת רגל, מה שמונע מהם לקבל את הכסף המגיע להם לטענתם. החברה הבריטית אף פנתה לבית המשפט. לטענת נציגים משתי החברות, אין זה מכובד שחבר איגוד המעורב בעניינים משפטיים ידאג לאינטרסים של כלל המפיקים העצמאיים.

"יש להם עניין עם חברה שלא קיימת, אז למי אכפת?", הגיב לרנר. "אני מאחל להם הצלחה בהשבת הכסף". לדבריו, הוא לא היה מעורב בענייני היומיום של החברה והוא אף מתחרט שרכש אותה. "אני הראשון שידאג לזכויות מפיק האינדי", אמר לרנר, שמנהל בהצלחה את חברת Nu Image ועל פעילותו אף זכה בהוקרה מטעם פסטיבל הקולנוע הישראלי בלוס אנג'לס השנה, פרס שהוענק לו על ידי סילבסטר סטלון שכיכב ב"הבלתי נשכחים", הלהיט הגדול ביותר של לרנר עד היום. לרנר הוסיף ואמר שמעולם לא שמע על שתי החברות והמליץ: "שפשוט לא יצביעו בעדי בבחירות הבאות לסגנות האיגוד”.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully