וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור דניאל - "קורא לך"

28.12.2010 / 8:00

שנתיים אחרי שהפך ללהיט החם בישראל, דור דניאל חוזר עם "קורא לך", סינגל ראשון מתוך אלבום חדש. בראיון, הוא מספר על הפחד מכישלון ומתי ליאו דיקפריו שומע את "מקום לצדך"

יח"צ - חד פעמי

דור דניאל לא היה צריך את ההצלחה הגדולה של לפני שנתיים כדי להיות לחוץ. המוזיקאי, שהיה תגלית השנה של גלגלצ בזכות הלהיטים "רציתי", "בין החלומות" וכמובן השיר האהוב על בר רפאלי, "מקום לצידך", מתאר את הפחד והלחץ כברירת המחדל שלו.

"אני פוחד פחד מוות", הוא אומר בראיון לוואלה! תרבות לקראת צאת "קורא לך", הסינגל הראשון מתוך אלבומו השני. "אני פוחד מכל דבר שאני מוציא. גם אחרי ש'מקום לצידך' יצא והצליח פחדתי פחד מוות וככה זה עובד: אמנים זה עם רגיש ופחדן, אנחנו תמיד חוששים מה יגידו ואמן שאומר שהוא לא פוחד – שלא יזיין את השכל, כי אחרת אין לו סיבה להוציא שירים".

איך מתמודדים עם התחושות האלו?

"לשמחתי, אני כל כך עסוק באלבום הזה כך שאני כל הזמן מסביבו. אני מרגיש שלצד הלחץ והפחד שלי, העבודה על המוזיקה מאזנת אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העבודה על המוזיקה מאזנת אותי". דניאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לעבודה, דניאל יודע שהוא לא יכול להיות אותו האיש ששר את "מקום לצידך" וכל החיילים והחיילות נמסו. "אני יודע שדברים השתנו אצלי", הוא מספר. "תמיד העניין של מבחן האלבום השני נראה לי כמו שטויות, לא הבנתי מה הביג דיל. אבל אחרי סיבוב ההופעות שעשיתי אלבום הראשון, הרגשתי שאני מבין דברים שלא ידעתי בעבר – מהקהל ומעצמי. גם הכתיבה מגיעה מכיוון קצת שונה – התבגרתי בשנתיים, בכל זאת".

ביחס לאנשים שהתבגרו, אין בך ציניות.

"זה מוזר, כי אני אדם מאוד ציני בחיים, אבל בכתיבה אני כותב את מה שעובר לי בלב ולכן אי אפשר להתווכח ממש עם זה. גם מערכת היחסים שאני שר עליה ב'קורא לך', היא בוגרת יותר וזה שיר שלא יכולתי לכתוב לפני שנתיים. אני באמת לא אוהב להשתמש במונחים כמו 'בשל', אבל אני כן יכול לומר שעברתי תהליך".

בר רפאלי. שי אוקנין
מה ליאו שומע כשהוא מתקשר? בר רפאלי בהופעה של דור דניאל/שי אוקנין

בראיון האחרון של דניאל לוואלה! תרבות, לקראת סיום סיבוב ההופעות שלו, סיפר המוזיקאי על החלום שלו – לכתוב שיר לאייל גולן. היום, כמעט שנה אחרי, דניאל נראה קרוב יותר להגשמת החלום: "אני בקשר טוב עם אייל ואפילו ניסינו שיר אחד שצריך לראות מה קורה איתו", מספר דניאל. "בגלל שאנחנו חברים טובים, יש רצון הדדי לשיתוף פעולה ואני בטוח שזה משהו שיקרה, עוד השנה".

נשארנו רק עם נושא אחד.

"איזה?"

האם אתה לפחות ראית את ליאו דיקפריו בארץ.

"לא, לא יצא לי".

אז דילגתם על הקטע שאתה מבצע מולו את "מקום לצידך".

"אני בטוח שכשהוא מתקשר לבר, הוא שומע את זה מספיק".

(כתב: עינב שיף)

דניאל יופיע ב-31 בינואר במועדון הזאפה בהרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully