וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחובסקי, אינטרנשיונל ורוזנברג עוזבים את "כוכב נולד"

עינב שיף ואמילי גרינצווייג

27.12.2010 / 15:24

קשת הודיעה על זעזוע בפאנל השופטים של התוכנית לקראת עליית העונה התשיעית שלה. מירי מסיקה תתפוס את מקומם לצד צדי צרפתי ומרגול. רוזנברג: "החלטה מבאסת"

זעזוע בפאנל השופטים של "כוכב נולד": גל אוחובסקי, דנה אינטרנשיונל ופבלו רוזנברג לא ימשיכו לעונה התשיעית של התוכנית, כך הודיעה היום (שני) הזכיינית קשת. מירי מסיקה תצטרף לעונה הקרובה. צדי צרפתי ומרגול יישארו בתוכנית. גורמים בהפקת התוכנית אמרו לוואלה! תרבות כי לא צפויים להצטרף שופטים נוספים לתוכנית לצד מסיקה, צרפתי ומרגול.

"אנו רוצים להביע את הערכתנו ותודתנו הגדולה לגל, דנה ופבלו על תרומתם האדירה לתכנית כאנשים שאוהבים ומבינים במוזיקה", נמסר מקשת. "אנו מברכים את מירי מסיקה על הצטרפותה לפאנל השיפוט, ומאחלים לכולנו הצלחה בעונה שתחל בקרוב".

"היו שנתיים מקסימות ולדנה יש עבודה על אלבום חדש", הסביר שי כרם, מנהלה האישי של הזמרת, בתגובה ראשונה להודעה. "יש לנו תחושה שהרבה יותר דחוף לעשות אלבום מללהג על אחרים ששרים. הבעיה היא בעיקר אילוצים של זמן ואי אפשר היה לעשות את שני הדברים ביחד, אז החלטנו להתמקד באלבום. אנחנו מודים לקשת על חוויה יוצאת דופן אבל הגיע הזמן שאחרים ישפטו את דנה".

"מאוד נהניתי מהשנה והייתי שמח להמשיך", אמר פבלו רוזנברג בשיחה עם וואלה! תרבות, "אבל היות שלא אני מחליט מה הוא הרכב השופטים, אז זה מבאס אבל אחיה עם זה בשלום. אני לא צד בשיקולים האלו אבל אני גם לא יושב בבית וכוסס ציפורניים. בשורה התחתונה, ההחלטה מבאסת והייתי רוצה להמשיך אבל אינני קובע וחבל. אני מאחל לכולם בהצלחה, אתגעגע לצדי ואני ממשיך במקצוע שלי".

מבין שלושת השופטים, אוחובסקי הוא הוותיק ביותר בפאנל שעוזב. אחריו הצטרפה לתוכנית אינטרנשיונל ואילו רוזנברג שרד עונה אחת בלבד, לאחר שהחליף בפאנל את צביקה פיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully