וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אק ברי התמוטט במהלך הופעה בשיקגו

עינב שיף

2.1.2011 / 11:29

הזמר בן ה-84 נזקק לטיפול רפואי לאחר שנפל על גבי הקלידים שבהם ניגן. לאחר 20 דקות ניסה לשוב לבמה, אולם אמר כי אין לו כוח לנגן ועזב שוב. לפני המופע, טופל ברי בבית חולים

אירוע לא נעים בהופעתו של צ'אק ברי, אגדת רוקנרול, בשיקגו אמש (שבת): צופים סיפרו לסוכנויות הידיעות כי כשעה וקצת לאחר תחילת ההופעה ברי התמוטט תוך כדי שניסה לנגן על הקלידים. לדברי אחד הצופים, ראשו נח על הקלידים ולא נראה כי הזמר זז במשך כמה דקות.

ברי הוצא מהבמה למשך 20 דקות. לאחר מכן, כשחלק מהקהל כבר עזב את המופע, שב ברי לבמה וניסה לנגן בגיטרה, אולם הודיע כי אין לו כוחות ועזב את המקום בלימוזינה לבנה ולא באמבולנס, כפי שהעיד אחד הנוכחים. סוכנו של ברי סירב להגיב לנושא. דובר רשמי של בית חולים בשיקגו סיפר כי עוד בטרם המופע, ברי טופל במקום לאחר שחש ברע והובהל למקום באמבולנס. על פי הדובר, מצבו של ברי השתפר והוא חתם על טופס השחרור מבית החולים.

צ'אק ברי הוא אגדת רוקנרול העומד מאחורי להיטים כמו "ג'וני בי גוד", "Roll Over Beethoven", "רוקנרול מיוזיק" ועוד. ברי זכה בפרס הגראמי למפעל חיים וכמובן הוכנס להיכל התהילה של הרוקנרול עם פתיחתו בשנת 1986.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'אק ברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully